-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Tesla kolejny wypadek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@g...com>
<pdrrd9$lre$1@dont-email.me> <5b017ffc$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<pdsi3o$hks$1@node1.news.atman.pl>
<5b01d5c5$0$669$65785112@news.neostrada.pl> <pdu2ep$pub$1@dont-email.me>
<5b02990e$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
<5b02adce$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
<5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 17 Jul 2018 17:54:51 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5b4e1166$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.116.146
X-Trace: 1531842918 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 672 83.28.116.146:56572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2510
X-Received-Body-CRC: 395145337
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635916
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-17 o 05:22, Pszemol pisze:
> "T." <k...@i...pl> wrote in message
> news:5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
>> Problemem mogą być metale ziem rzadkich potrzebne do baterii - ponoć w
>> ciągu ostatnich kilku lat zdrożały 100%. Duże zasoby są w Korei Płn. i
>> w Chinach (u nich jest zakaz eksportu tych surowców, można tylko
>> sprzedawać gotowy produkt).
>
> Tesla już ten problem rozwiązuje, planują otworzyć fabrykę baterii
> i samochodów w Chinach.
>
>> Wodoru jest bez ograniczeń - trzeba tylko go wyprodukować (raczej nie
>> stosuje się elektrolizy).
>
> A co się Twoim zdaniem stosuje jak nie elektrolizę?
> Właśnie w tym jest problem z wodorem, że dużo energii
> tracisz aby go pozyskać, sprężyć, przetransportować,
> są straty dużo większe niż przy bateriach elektrycznych.
> https://www.greencarreports.com/news/1113175_electri
c-cars-win-on-energy-efficiency-vs-hydrogen-gasoline
-diesel-analysis
>
>
>
Najpowszechniejszą metodą jest przetwarzanie gazów kopalnych takich jak
metan - ta metoda nazywana jest reformingiem parowym i w tej chwili
prawie połowa wodoru wytwarzanego na Ziemi jest produkowana tą metodą.
Jest to metoda najwydajniejsza i najtańsza.
T.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=