eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla kolejny wypadek › Re: Tesla kolejny wypadek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Tesla kolejny wypadek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@g...com>
    <pdrrd9$lre$1@dont-email.me> <5b017ffc$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdsi3o$hks$1@node1.news.atman.pl>
    <5b01d5c5$0$669$65785112@news.neostrada.pl> <pdu2ep$pub$1@dont-email.me>
    <5b02990e$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b02adce$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Tue, 17 Jul 2018 17:54:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pijne0$1r1$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5b4e1166$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.116.146
    X-Trace: 1531842918 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 672 83.28.116.146:56572
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2510
    X-Received-Body-CRC: 395145337
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635916
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-17 o 05:22, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message
    > news:5b02c1ae$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Problemem mogą być metale ziem rzadkich potrzebne do baterii - ponoć w
    >> ciągu ostatnich kilku lat zdrożały 100%. Duże zasoby są w Korei Płn. i
    >> w Chinach (u nich jest zakaz eksportu tych surowców, można tylko
    >> sprzedawać gotowy produkt).
    >
    > Tesla już ten problem rozwiązuje, planują otworzyć fabrykę baterii
    > i samochodów w Chinach.
    >
    >> Wodoru jest bez ograniczeń - trzeba tylko go wyprodukować (raczej nie
    >> stosuje się elektrolizy).
    >
    > A co się Twoim zdaniem stosuje jak nie elektrolizę?
    > Właśnie w tym jest problem z wodorem, że dużo energii
    > tracisz aby go pozyskać, sprężyć, przetransportować,
    > są straty dużo większe niż przy bateriach elektrycznych.
    > https://www.greencarreports.com/news/1113175_electri
    c-cars-win-on-energy-efficiency-vs-hydrogen-gasoline
    -diesel-analysis
    >
    >
    >
    Najpowszechniejszą metodą jest przetwarzanie gazów kopalnych takich jak
    metan - ta metoda nazywana jest reformingiem parowym i w tej chwili
    prawie połowa wodoru wytwarzanego na Ziemi jest produkowana tą metodą.
    Jest to metoda najwydajniejsza i najtańsza.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.07.18 17:58 T.
  • 17.07.18 18:05 T.
  • 18.07.18 06:05 Pszemol

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: