    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: To się narobi...
    <k8vaen$9v5$1@news.task.gda.pl> <s...@n...notb-home>
    <k902sp$dsd$2@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k90e71$oti$3@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k90ra8$6ld$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k935ka$hn2$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k9397l$gti$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <k93ba0$o14$1@node1.news.atman.pl>
    Date: 27 Nov 2012 21:40:06 GMT

    On 2012-11-27, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:
    > Polecam moje "przejscia" z Win osiem na grupie .....winnt :) odnosnie
    > "prostoty upgrade xp 32bit do win8 64bit "fresh install" :D

    Nie czytałem i nie wiem o co chodzi. A w żadne upgrade się nigdy nie
    bawiłem, bo to po prostu nie działa. Nawet odruchowo zrobiłem format
    przy przejściu z W7 na W8, choć to właściwie ten sam system (tylko
    wreszcie należycie ogarnięty).

    Zresztą W8 postawiłem na laptopie właśnie po to, żeby go spokojnie
    przetestować zanim trafi na "produkcyjnego" desktopa, więc warto było
    go wyklepać od zera.
    Niestety mam tylko jedną kopię, więc pewnie przeniosę ją na desktopa
    dopiero po zmianie lapka :/.

    pozdrawiam,
    PK