  • Data: 2012-11-30 18:38:45
    Temat: Re: [OT] Re: To się narobi...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Zdjęcie chcesz w wektorowej postaci? Dude - seriously?

    Zasugerowalem sie czerwonym masakrycznie wygladajacym podswietlanym
    totemem, i myslalem, ze chodzi o totem,a zdjecie to zdjecie stacji po
    realizacji totemu :D

    > Sam logotyp w wektorach mam. Mam, bo sobie grzebnąłem w sieci. Bo to co
    > dostałem od zleceniodawcy... Spytam tak - widziałeś kiedyś chujnię z grzybnią
    > i patatajnią w JPG? To jak nie widziałeś, to Ci podeślę. :D

    Nie, nie trzeba, widzialem, wspolpracowale z siecia stacji :D MAja sto
    dzialow marketingu, tysiac osob decyzyjnych i ani jednego poprawnego
    wektora :D