  • Data: 2012-12-08 21:41:20
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Cały czas chodzi że wszyscy a nie że wysoce prawdopodobne.

    Wysoce prawdopodobne, że wszyscy. To jest całe zdanie. Czemu dzielisz
    je na dwie części i je sobie przeciwstawiasz?

    > Jeden z ich kiosków to chyba jednak nie całą firma.

    To jest frenczyzna, tzn. kiosk jest samodzielną firmą, a jedynie
    logo jest z sieciówki.

    > Kombinujesz, ja przyznał bym uczciwie że korzysta z obu form
    > dojazdu.

    Takie podejście jest bez sensu, bo wtedy musiałbyś zawsze pisać,
    że ktoś korzysta także z pieszego marszu (choćby musiał tylko
    dojść do parkingu). Bo przecież część ludzi chodzi do pracy
    pieszo i jest to równie dobry sposób jak autobus czy samochód.

    Dobra klasyfikacja zawsze zależy od stawianego problemu i jest
    bardzo subiektywna.
    Klasyfikowanie ogólne jest zazwyczaj trudne i bezwartościowe.

    pozdrawiam,
    PK