  • 11. Data: 2010-05-22 20:16:28
    Temat: Re: Toruń - przed powodzią
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Maćkum Pićkum wrote:
    > masz rację. ja właściciela nie oceniam ale żal patrzeć.

    Na początku nazwałeś to bestialstwem.
    Kurcze, to tylko jakiś motor.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 12. Data: 2010-05-22 21:14:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-22 21:44, Grzybol pisze:

    > Ale co Ty pierdolisz Miśku? Ludzie nie zdążyli z chałup spierdolić, a Ty się
    > onanizujesz nad jakimś złomem. Jedź tam i pocałuj go w wydech. Debilu...

    Grzybol, ile ty masz lat i ciekawy jestem, czy na czyms w zyciu jezdziles?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 13. Data: 2010-05-22 21:57:58
    Od: Arni <n...@s...org>

    Michał V-R pisze:

    > Grzybol, ile ty masz lat i ciekawy jestem, czy na czyms w zyciu jezdziles?

    a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To
    chyba nie jest uleczalne ? To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia -
    dresiarze tez przeciez jezdzą

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2010-05-23 10:30:15
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-22 23:57, Arni pisze:

    > a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To
    > chyba nie jest uleczalne ? To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia -
    > dresiarze tez przeciez jezdzą

    Pytam, bo mi sie jego posty nie kojarza to z debilizmem, tylko z
    wypowiedziami 15 latka, ktory moto to tylko na obrazku widzial, a chce
    blyszczec, zwykla niedojrzalosc i tyle

  • 15. Data: 2010-05-23 11:22:09
    Od: Arni <n...@s...org>

    Michał V-R pisze:

    > Pytam, bo mi sie jego posty nie kojarza to z debilizmem, tylko z
    > wypowiedziami 15 latka, ktory moto to tylko na obrazku widzial, a chce
    > blyszczec, zwykla niedojrzalosc i tyle

    połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo
    i brak argumentów)
    Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego
    przedszkolaka ?

  • 16. Data: 2010-05-23 12:31:11
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-23 13:22, Arni pisze:

    > połączana w wieloletnim przebywaniem w srodowisku blokersow (słownictwo
    > i brak argumentów)
    > Dlatego tez zalecam zastanowienie sie czy warto wogole reagowac na tego
    > przedszkolaka ?

    Miodek to, to faktycznie nie jest, chyba masz racje, nie wrto reagowac

  • 17. Data: 2010-05-23 20:53:29
    Od: Arni <n...@s...org>

    Maćkum Pićkum pisze:
    > http://szczesny.com.pl/maciej/opuszczone_moto.jpg

    dzis juz sprzet jest całkowicie pod wodą.
    http://www.torun.pl/foto/34/slides/28.html
    (wolno sie ładuje, chyba wszyscy meszkancy patrza na fotki :)

  • 18. Data: 2010-05-24 06:23:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht9hem$pub$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-05-22 21:44, Grzybol pisze:
    > Grzybol, ile ty masz lat i ciekawy jestem, czy na czyms w zyciu jezdziles?

    Lat mam w chuj. Jeździłem na burej suce, na wrotkach, itp. Jeżdżenie na
    czymś jest miarą debilizmu? :-)

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2010-05-24 06:24:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > a jakie to ma znaczenie czy jest sie debilem w wieku 15 czy 70 lat? To
    > chyba nie jest uleczalne ?

    Ty coś wiesz na ten temat...

    > To czy czyms jezdzil tez nie ma znaczenia - dresiarze tez przeciez jezdzą

    Hehe, rozbawiłeś mnie:-)

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2010-05-24 06:26:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:htb03l$45q$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-05-22 23:57, Arni pisze:
    > Pytam, bo mi sie jego posty nie kojarza to z debilizmem, tylko z
    > wypowiedziami 15 latka, ktory moto to tylko na obrazku widzial, a chce
    > blyszczec, zwykla niedojrzalosc i tyle

    Pokaż konkretne posty. Porównaj ze swoimi. Wyciągnij wnioski. Na obrazku
    widziałem tego zalanego złoma nad którym się onaniuzujecie. Też byś go
    przygarnął i zerżnął w wydech?

    --
    Grzybol