  • 51. Data: 2009-12-16 19:40:03
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hgbcd1$l3j$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak to jest z awaryjnoscia LC4 i cenami czesci zamiennych?
    Czesc zamiennych jest teraz pelno i w przystepnych cenach. Jeszcze 4-5 lat
    temu byl z tym klopot.
    Teraz masz praktycznie to co chcesz do kumienia na allegro abo w sklepach
    nternetowych od reki.
    Z awarynoscia jest tak, ze jak sie dba to sie ma. Nawet czolg mozna
    zajezdzic.
    Generalnie silnik jest bardzo trwaly biorac pod uwage to jak jest traktowany
    to naprawde duzo znosi.
    Jazda enduro to nie to samo co palowanie na szosie.

    > ja swego czasu mialem okazje jezdzic ST 750, motocykl niby ok, ale jak na
    > moj gust za ciezki 220kg, to za duzo, przy tak wysokim srodku ciezkosci,
    > jak to jest z LC4?

    Moze moj brat sie wypowie on wlasnie przesiadl sie z LC4 na ST:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 52. Data: 2009-12-16 20:03:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Karambol napisał(a):
    > Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Moze moj brat sie wypowie on wlasnie przesiadl sie z LC4 na ST:)

    Dzieki za pomoc, kupno by nastapilo ok marca, wiec jeszcze dam znac i
    poprosze o pomoc i rade

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 53. Data: 2009-12-16 21:49:14
    Od: "kabat" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dzieki za pomoc, kupno by nastapilo ok marca, wiec jeszcze dam znac i
    > poprosze o pomoc i rade

    Jak pisać o różnicach miedzy ST, a LC4 to może lepiej napisać o
    podobieństwach, oba maja dwa koła:) a reszta to całkiem coś innego. ST to
    bardzo dobre enduro turystyczne, wygodne i komfortowe. Masa dyskwalifikuje
    ST do szaleństw w terenie, chociaż wjedzie w nawet trudny teren , ale robi
    to "w swoim tempie":) Generalnie nadaje sie do lekkiego terenu a w cięższym
    to szkoda nerwów bo sie człowiek tylko wkurwia co chwile ratując życie:)

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro/XTZ 750

  • 54. Data: 2009-12-17 15:43:35
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > teren , ale robi to "w swoim tempie":) Generalnie nadaje sie do lekkiego
    > terenu a w cięższym to szkoda nerwów bo sie człowiek tylko wkurwia co

    I wlasnie o to mi chodzi z ST, dzieki za pomoc
    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy