  • Data: 2015-10-10 22:42:21
    Temat: Re: Transmisja trzecim przewodem przy 230V
    Od: g...@s...invalid (Gof) szukaj wiadomości tego autora

    janusz_k <J...@o...pl> wrote:

    > To po co ci drugi kierunek?

    Układ od strony domu ma wysyłać sygnał włącz/wyłącz, ale układ na zewnątrz
    ma wysyłać dane o temperaturze do domu (zarówno przy włączonej jak przy
    wyłączonej pompie).

    W domu będzie przycisk, tak samo jak na zewnątrz, który będzie włączał lub
    wyłączał pompę - coś jak układ schodowy, po prostu przycisk będzie ją
    przełączał. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przycisk ten zwierał trzeci
    przewód do jednego ze wspólnych, ale nadal mamy problem transmisji choćby
    w jedną stronę...

    Cyfrowo sobie to ogarnę, chodzi mi tylko o elektroniczną część.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/