  • Data: 2016-06-25 17:56:18
    Temat: Re: Trudny wybór marki - pomysły?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 czerwca 2016 12:30:44 UTC+2 użytkownik cef napisał:
> [...]
    ściany i otwórz drzwi kierowcy. Potem wybierz to, gdzie drzwiami nie przywaliłaś w
    ścianę. No chyba, że żadnego z tych aut nie będziesz używać w mieście.

    naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

    > A o co chodzi z tym testem?
    > Że się nie otwiera i trzeba wychodzić bagażnikiem czy co?

    Że walniesz w auto stojące obok. Coś co mi się nie przytrafiło w Mazdzie 6 kombi,
    było notoryczne w Seacie Ibiza 5d.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca