eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTrzecia posba o pomoc w skonstruowaniu nadajnika i odbiornika bardzo krotkich impulsow swietlnych. › Re: Trzecia posba o pomoc w skonstruowaniu nadajnika i odbiornika bardzo krotkich impulsow swietlnych.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 23 May 2016 18:25:39 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Trzecia posba o pomoc w skonstruowaniu nadajnika i odbiornika bardzo
    krotkich impulsow swietlnych.
    From: Tadeusz Wajda <t...@h...com>

    On Tuesday, May 24, 2016 at 12:06:12 AM UTC+2, Kaczin wrote:

    > No skoro masz gotowce, to dlaczego do tej pory sam nie "skuckałeś"
    > odpowiedniego układu?
    > Dopuszczasz możliwość tego, że się mylisz/brak ci podstaw teoretycznych?
    > I zdaje się, że mylisz diody laserowe ze zwykłymi diodami LED.
    Kaczin

    Sam skuckac nie mogę i nie chce bo co dwie glowy to nie jedna. A jeszcze Twoja
    trzecia dochodzi. Macula degeneration jest powodem, ze nie sam mogę; oczy już
    nie te. A i mój wysluzony tektronics odmawia współpracy, szczegolnie wieczorem.

    A po trzecie chce aby młodzi się ciut doksztalcali ku swojemu i ogolu
    pożytkowi.
    Co do diod to caly czas mam na myśli diody laserowe, nie zwykle ledy. Nie
    wymagam aby dioda laserowa wyposazona była np w grzebien optyczny odcinający
    kilka harmonicznych pobocznych I nie wymagam jakichś dużych mocy, tylko gora
    5 mW. Jedyne, co mogę sobie zazyczyc to to, aby soczewka kolimacyjna tej diody
    była wykonana ze szkla a nie z polimetakrylanu metylu i umozliwiala
    uksztaltowanie w miare wąskiej smugi swiatla.

    Pzdr
    Tornad