    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trzęsie autem ale tylko przy przyspieszaniu
    Date: Wed, 20 Sep 2017 12:13:30 -0500

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:35a416fa-5158-4fcb-8ef9-7bd2dc4e31e5@googlegrou
    ps.com...
    > Trzepanie kierownicy wskazuje ze to mmoze byc cos z kolami albo
    > przegubami. Zsun oslone z przegubu i sprawdz czy jest smar. W najgorszym
    > przypadku dolozysz do interesu opaske.

    Mogę Zenku, mogę sprawdzić czy jest w środku smar...
    Ale nie rozumiem czemu miałoby go tam nie być
    skoro osłona gumowa jest cała, niepopękana, niepodarta?
    Czy możesz mi podpowiedzieć? Ten towot wyparował stamtąd?

    Nie bardzo rozumiem Twojego toku myślenia:
    objawy są przy jeździe na wprost, osłona gumowa
    cała - co wskazuje na przeguby???
    Równie dobrze mógłbyś kazać mi sprawdzić czy
    mam płyn w układzie wspomagania kierownicy ;-)