  • Data: 2011-04-04 10:17:35
    Temat: Re: Turbina sie rozpekla
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 4, 11:03 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > co do ceny to zgoda. Co do jakości, to raczej kwestia podejścia do tematu
    > a dokładniej "tomiwisizmu" w niektórych fabrykach (niestety naszych)...
    > :-(

    W Indiach tez jest tumiwisizm. Ale jednak troche inny. Hindusi maja
    zupelnie inne poczucie humoru, w pracy sa cholernie powazni, bardzo
    formalni, oficjalni i biurokratyczni. Powoduje to ze stosuja sie
    scisle do procedur, regulaminow i polecen. Natomiast jesli cos jest
    nie tak, a nie bylo na to zadnej procedury, to w naturalny sposob to
    oleja. W Polsce ludzie jednak maja wieksza sklonnosc do filozofowania:
    a, co by bylo gdyby cos tam, a moze nawet i gdyby jeszcze cos innego.
    Hindusi w pracy nie filozofuja: tego mi nie kazali, mi to wisi
    kalafiorem. Robie tylko to co mi kazali. Proste :-)
    Konrad