  • Data: 2014-08-25 15:18:27
    Temat: Re: Tworzenie panoram w pionowym kadrowaniu
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-25 14:59, Hans Kloß pisze:

    > Ale jestem dupa z uszami, sorry:
    > http://www.frame-less.com/selbstbau-panoramakopf-fur
    -unter-20-euro/

    Aaaa tam, zaraz dupa :-)

    Konstrukcję można uprościć do zwykłego kątownika w prostokątnym
    wycięciem na mocowanie do głowicy (aby było można wycentrować obiektyw
    lewo/prawo) jeśli posiada się szynę nastawczą taką jak tu:

    http://www.fotto.lublin.pl/allegro/sanki/sanki-03.jp

    Właśnie taką mam. Szyną można regulować tył/przód. W ten sposób za kilka
    zł mógłbym mieć w pełni wartościowy zestaw do robienia panoram w
    kadrowaniu pionowym. Kłopot jest ze zdobyciem takiego właśnie kątownika.
    Musiałem więc wyszastać kilkaset zł zamiast kilku(nastu) zł.

    Marek