eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTypowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu? › Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Typowe przyczyny nadmiernego grzania się układów pamięci i cpu?
    Date: Mon, 18 Jun 2018 12:32:17 -0500

    "Adam Górski" <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote in message
    news:5b27e870$0$601$65785112@news.neostrada.pl...

    > Długość to jedno 50R to druga sprawa. Czyli szerokość ścieżki odległość od
    > warstwy masy.

    > Fotki mają sens jeżeli masz około 1GHz pasma analogowego w oscyloskopie +
    > odpowiednią sondę.

    Mam 350MHz pasma w oscylu i normalną sondę 10:1 500MHz w której
    zamiast pętli masy z krokodylkiem uzywam sprężynki nałożonej na
    końcówkę sondy i zbieram masę z pinu 52 kostki flash (do którego jest
    również podlutowany odsprzęgający 100nF) patrząc np. na pin 51 (D31).

    > To już zależy od producenta. Bywają niebezpieczne.

    > No to mogłoby być powodem.

    Myślisz że CPU wystawia coś na D16..D31 w czasie odczytu z D0..D15??

    Bo oprócz SDRAM, które w czasie dostępu do Flash ma wysoki DYCS0,
    więc powinno mieć linie danych w trybie wysokiej impedancji, jest tam
    tylko CPU...