  • Data: 2018-08-11 00:04:10
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-10 o 23:28, J.F. pisze:

    > A moze jednak masz problem z portem i dlatego sie wiesza ?

    PuTTY nie testuje też klawiatury, i w ogóle, co bym nie próbował "open",
    to jedynym efektem jest dźwięk: ding-dong... A żadnej innej akcji niet!

    inna sprawa: do obsługi UPS-a zainstalowałem dwa (może o jeden za dużo?)
    programy zassane od Fideltronika:
    UPS Monitor Serwer 3,0
    UPS Monitor Klient 3,0
    a dodatkowo, dla różnych badań, odpalam też ichni program "Tester".
    I za każdym razem system uprzejmie acz namolnie dopytuje się o to, czy
    łaskawie pozwolę tym 3 programom na "wprowadzenie zmian na tym
    urządzeniu". Czy nie można jakoś tak "generalnie" tym programom nadać
    statusu "zaufany", aby system przestał dopytywać się o mój do nich
    stosunek?
    a) czy oba te programy (serwer i klient) mam uruchamiać, czy tylko jeden
    z nich, który?
    b) Czy przyczyna ich (wszystkich 3) braku komunikacji z UPS-em może
    leżeć w tym, że są one do (maksymalnie) Win-7, i odpalać je muszę w
    trybie zgodności?

    Acz znalazłem w sieci program do testowania portów COM, budzący pewne
    nadzieje: program_test_rs232c_rs232v8m(1) -- wygląda na to, że "coś"
    wykrywa, zaraz sprawdzę dokładniej!

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem