  • Data: 2016-10-24 12:22:58
    Temat: Re: USB 3.0 zbyt wolny
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-24 o 09:04, ggs pisze:

    > i tak to lepsze niż jak nic nie jest opisane bo wtedy to by były zawrotne osiagi
    typu 20 w odczycie i ze 3-4 w porywach w zapisie mimo , ze byłby to USB 3.0 o czym
    na opakowaniu producent WOŁAMI nie omieszka sie pochwalić :)

    Kupiłem 2 sztuki Platineta 16GB (w markecie) bez deklaracji, myślę sobie
    będzie średnio 3-5MB/s zapis jak w reszcie, ale więcej nie potrzeba.
    W praktyce szybkość zapisu jest w kilobajtach na sekundę - dosłownie,
    jeden plik 3MB kopiuje się ze 2 sekundy po czym "chyba" trwa
    aktualizacja danych o partycji z 5-6 sekund... i tak dla każdego pliku...

    Jeździ ten Platinetowski śmieć z mp3 w radiu, ale jak mam coś tam
    dograć.... któregoś dnia go wyj..mę.
    Nic nigdy więcej Platineta

    --
    Irokez