  • 151. Data: 2014-07-28 14:09:17
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 13:49, Marek pisze:

    > Bo? Co to znaczy "nie chce"?

    Bo pisze, że ni może. Albo - bo za duże, albo bo zip. nie wiem. A jak
    ściągnie to rozpakuje?

  • 152. Data: 2014-07-28 14:10:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 13:54, J.F. pisze:

    > Mozna, ale
    > a) dostep do karty bywa utrudniony (pod bateria itp),

    Raz w życiu fona to zrobisz. No 2x. Jak jest nowy i przegrywasz ze
    starego i jak jest stary i wyciagasz.

    > b) sa telefony bez kart

    Smartfony?
    > c) i jest pamiec wewnetrzna ...
    Przegrasz na kartę.

  • 153. Data: 2014-07-28 15:52:52
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ciekawa apka pod iOS do sciagniecia dzis za friko dzieki AppGratis:

    Z głębin szuflady wydobył się rechot blisko 10-letniego SE...

    JoteR

  • 154. Data: 2014-07-28 16:05:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 13:48:56 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Do pewnego stopnia rozumiem - dostep do karty pamieci to dostep
    wprost
    > do fizycznych danych. Dwa systemy nie moga naraz obslugiwac jednego
    > urzadzenia bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.

    No przecież bezpieczny dostęp jest zapewniony, w przypadku udostępnia
    karty system odłącza ten zasób i wstrzymuje aplikacje korzystające z
    tego zasobu. To, że w najnowszych androidach kartę/wew. pamięć
    udostępnia się poprzez media server to niestety kolejny krok ku
    odsunięciu usera od fs'a.

    > Dla mnie najprosciej byloby, gdyby telefon udawal komputer z
    windowsem

    No żesz q.., na świecie jest już za nadto realnych windowsów a ten
    chce jeszcze mnożyć udawane...

    > i jego udostepnianie plikow SMB/Netbios, ale najwyrazniej to google
    > przerasta. A moze MS trzyma patent.

    Przecież jest aplikacja samba server w play, za darmo.

    --
    Marek

  • 155. Data: 2014-07-28 16:07:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 14:09:17 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > Bo pisze, że ni może. Albo - bo za duże, albo bo zip. nie wiem. A
    jak
    > ściągnie to rozpakuje?

    I co tylko safari jest, innym narzędziem nie możesz ściągnąć?

    --
    Marek

  • 156. Data: 2014-07-28 16:17:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 16:07, Marek pisze:
    > jak
    >
    > I co tylko safari jest, innym narzędziem nie możesz ściągnąć?

    No jest tylko Safari. Skąd wezmę inne narzędzie? Apple Store nie działa,
    bo coś jest popierniczone z danymi dostępowymi.

  • 157. Data: 2014-07-28 18:43:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 16:05:51 +0200, Marek napisał(a):
    > On Mon, 28 Jul 2014 13:48:56 +0200, "J.F."
    >
    > No przecież bezpieczny dostęp jest zapewniony, w przypadku udostępnia
    > karty system odłącza ten zasób i wstrzymuje aplikacje korzystające z
    > tego zasobu.

    Ale z drugiej strony nie chcemy wstrzymywac, bo cholera wie co tam
    uzytkownik ma

    > To, że w najnowszych androidach kartę/wew. pamięć
    > udostępnia się poprzez media server to niestety kolejny krok ku
    > odsunięciu usera od fs'a.

    Otoz to.

    > No żesz q.., na świecie jest już za nadto realnych windowsów a ten
    > chce jeszcze mnożyć udawane...

    No to co ma udawac - NFS ? Novella ?

    > Przecież jest aplikacja samba server w play, za darmo.

    A powinna byc w systemie, bo inaczej mamy analogiczna dyskusje po
    "neutralnej informacji" :-)

    No i to co jest nie dziala bez roota.

    J.

  • 158. Data: 2014-07-28 19:18:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 18:43:53 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to co ma udawac - NFS ? Novella ?

    A po co na coś udawać? Ostatecznie jest media server a dla upartych
    smbserver. Są też aplikacje typu wifishare, gdzie po stronie klienta
    wystarczy zwykła przeglądarka.

    > No i to co jest nie dziala bez roota.

    W Mac os x działa bez root, w linuxie można podać port do smbclient

    --
    Marek

  • 159. Data: 2014-07-28 19:33:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr50s0$cmj$1@dont-email.me...

    > no właśnie tego nie rozumiesz

    Od początku tlumaczę Ci, że cieszysz się jak głupi do sera.

  • 160. Data: 2014-07-28 19:35:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message

    > 1.4 giga po puszczeniu protokółem meilowym zajmie gdzieś tyle.

    Ale skąd wziąłeś 1.4 giga?