  • 91. Data: 2014-07-26 22:51:27
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1e90kytdb4mid.1hu0op13c8lv4.dlg@40tude.net...

    > A potem przychodzi skorzystac z przygodnego peceta i sie robi kwas...

    Z przygodnego peceta wysyłasz sobie np. e-mail...

    > Czyli nie "kazdy plik" ?

    Każdy który jest sens trzymać na iPhone...
    Jaki sens widzisz w trzymaniu na iPhone pliku którego żadna
    aplikacja na iPhone nie potrafi obsłużyć?

  • 92. Data: 2014-07-26 23:47:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 26 Jul 2014 15:47:34 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > całą bibliotekę importujesz do iTunes, ładnie Ci ten program
    rozpoznaje
    > wszystkich autorów, tytuły płyt itp, itd, może posortować po
    autorach,
    > tytułach albumów itp, itd... I potem wgrywasz je do iPhone albo
    wszystkie

    Ciekawe swoją drogą skąd to kretynstwo przyszlo tj. katologiwanie
    plików po autorze lub tytule ignorujac latami mizernie przygotowywaną
    na nośniku strukturę katalogów. Większość odtwarzaczy (nie ważne czy
    w tel. czy nawet w samochodzie) ignoruje strukture., czesto nawet nie
    ma opcji "odtwarzaj pliki tylko że wzkazanego katalogu", bo nawet
    browsera katalogów odtwarzacz nie ma (!).

    --
    Marek

  • 93. Data: 2014-07-27 00:18:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-26 23:47, Marek wrote:
> [...]
    > tel. czy nawet w samochodzie) ignoruje strukture., czesto nawet nie ma
    > opcji "odtwarzaj pliki tylko że wzkazanego katalogu", bo nawet browsera

    na szczescie sa i takie co rozpoznają strukture katalogow (i w aucie i w
    telefonie)

  • 94. Data: 2014-07-27 00:22:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-26 01:11, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > W iOS masz to na co Apple pozwala...
    > W Androidzie masz to na co Google pozwala...
    >
    > Pisząc że iOS służy tylko do facebooka dyskwalifikujesz się
    > w tym wątku jako poważny rozmówca.

    gdzie napisalem, ze tylk do facebooka?
    Wiekszosc osob, ktore uzywa iPhona robi sweet focie wlasnie w to miejsce

    p.s.
    osobiscie mam anonimowe konto na fb i tylko po to by czasami 'podejrzec'
    cos (czasami ludzie mysla, ze jak nie masz konta na fb to nie
    istniejesz). Nie jestem exhibicjonista by sie obnazac z kazdej chwili
    przed swiatem ;)

    > Ja nie twierdzę że jest trudniejszy - wywnioskowałem to z Twoich
    > słów na temat iOS że jest dla "upośledzonych technicznie".
    > Nie to miałeś na myśli?

    Rowniez wyciagasz pochopne wnioski. Gdzie napisalem, ze cos jwst dla
    uposledzonych technicznie?

  • 95. Data: 2014-07-27 00:27:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/26/2014 5:47 PM, Marek wrote:
> [...]
    >
    > Ciekawe swoją drogą skąd to kretynstwo przyszlo tj. katologiwanie plików
    > po autorze lub tytule ignorujac latami mizernie przygotowywaną na

    stąd, że większość dzisiejszych odbiorców muzyki ma gdzieś dyskografie,
    czy nawet cale płyty, które powinny być umieszczane w strukturach
    katalogów, a słuchają jedynie pojedynczych kawałków, a coraz częściej
    już nawet tylko hooków w przebojach i lecą dalej. stad np. popularność
    takich platform jak pandora. czasy się zmieniły i to co ty uważasz za
    wygodę inni uważają, za staromodne rękodzielnictwo. tylko to nie jest
    wada iphona. <rs>

  • 96. Data: 2014-07-27 00:36:38
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-26 22:51, Pszemol wrote:

    > Z przygodnego peceta wysyłasz sobie np. e-mail...

    a w druga strone?

    Dodatkowo - fajnie wysyłać parę GB na email :)
    Pomijajac, ze zalaczniki nie przejda, to calosc operacji zajmie Ci
    jednak troche czasu i uszczupli transfer danych.

    Po to wlasnie wymyslono komunikacje BT czy NFC, by robic to lokalnie i
    bez angazowania 'sil trzecich' (czyt dod. operatorow).
    A jak ktos nosi kabelek - to uzywa pamieci telefonu jak zwykly pendrive

    > Każdy który jest sens trzymać na iPhone...
    > Jaki sens widzisz w trzymaniu na iPhone pliku którego żadna
    > aplikacja na iPhone nie potrafi obsłużyć?

    czyli sens tego rozwiazania jest mocno ograniczony.
    Np. chcialbym przegrac/przeniesc plik np. *.3ds, *.dwg, *.wzbj, .....
    (jakikolwiek). Musze w tym celu posilkowac sie pendriwem (nie jest to
    nic waznego, ale sprawia pewne ograniczenia dla posiadaczy tel. z
    nadgryzionym jablkiem).

    Zapytam, czy iphona mozna uzywac jako serwera ftp w sieci lokalnej?
    Moze to byloby rozwiazanie. Czsami w ten sposob zdarzylo mi sie juz
    przetransferowywac pliki na obcy komputer.

  • 97. Data: 2014-07-27 12:08:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 18:27:12 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > katalogów, a słuchają jedynie pojedynczych kawałków, a coraz częściej
    > już nawet tylko hooków w przebojach i lecą dalej.

    No, co do "wiekszosci" to nie jestem przekonany, ale pare razy sie
    zdarzylo ze slysze w radiu czy TV kawalek, ladny, kupuje plyte ... i
    to jest jedyny fajny kawalek na plycie.

    Kupujcie skladanki, skladanki sa dobre, bo maja same przeboje :-)

    > stad np. popularność
    > takich platform jak pandora. czasy się zmieniły i to co ty uważasz za
    > wygodę inni uważają, za staromodne rękodzielnictwo. tylko to nie jest
    > wada iphona. <rs>

    Wada jest to ze nie da sie odtworzyc wszystkich plikow z danego
    katalogu (o ile faktycznie sie nie da). Albo ze nie da sie odtworzyc
    playlisty z pliku m3u. Albo ze telefon muli, po zaczytaniu tych
    wszystkich utworow do biblioteki.

    Ale wiekszosc producentow to dostrzegla, bo od dluzszego czasu nie
    widze problemow z obsluga katalogow.
    Apple wie lepiej od klienta ?

    J.

  • 98. Data: 2014-07-27 13:56:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 22.07.2014 03:07, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > Ty z neutralnej informacji robisz właśnie potyczkę słowną. Ale po co?

    > Przez kogo? Przez margines klientów na ogromnym rynku...
    > Jak widać nie jest to "podstawowa funkcjonalność" bo można
    > się bez niej z powodzeniem obejść.

    No ale to jest typowe, że gdy w produktach Apple nie ma jakiejś
    funkcjonalności to ich użytkownicy twierdzą, że spokojnie można się bez
    tego obejść. Mówią tak do czasu, gdy taka funkcjonalność zostanie
    dodana. Wtedy tacy jak ty teraz rozgłaszają te przełomowe wydarzenie :)

    > W Twojej opinii... i zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    > USB pendrive NIE JEST podstawową funkcjonalnością smartfona.
    > Nie znam żadnego użytkownika dla którego ta akurat funkcja
    > jest "podstawową" - nie oszukuj się, nawet dla Ciebie taką nie jest.

    Tak samo podstawową funkcją smartfonu (telefonu z dotykowym ekranem ale
    nadal telefonu) nie jest robienie zdjęć, odbieranie poczty, pisanie na
    grupy czy komentowanie na fejsie czy tweeterze.
    Ale dziwnym przypadkiem ta nieistotna funkcjonalność jest normalna w
    innych rodzajach smartfonów, wiec twoje rewelacje budzą śmiech. Nie
    agresję, ale raczej kpinę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 99. Data: 2014-07-27 14:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 22:35:29 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Sory, Pszemol, ale to nie jest neuralna informacja. Tak samo jak
    > informacja o tym że polska ma 158 miejce w świecie w klasyfikacji drużyn

    Nasze miejsce wzroslo !
    Nasza reprezentacja dawno meczu nie przegrala ( bo nie grala :-))

> [...]
    > jakiś program wzbogaca iPhona o podstawową funkcjonalność _na tej
    > grupie_ jest wykopaniem topora wojennego. Tu niema nikogo kto jest tym

    No to powinno byc neutralne.
    Nie, na tej grupie malo uzytkownikow ajfona, ale takie doniesienia
    wzbudzaja smiech - to ajfon tego nie ma w standardzie ?

    > Ba, być moze wsród właścicieli iPhona jest mniej niż 1%
    > zainteresowanych taką funkcjonalnością, bo to najzwyczajniej nie jest
    > potrzebne. jak by było komuś potrzebne, to _ktoś_ nie kupiłby iPhona.

    No, ale dla wlascicieli to jednak cenna informacja.
    Czegos nie bylo, a teraz jest. Chwalic ajfona, jaki to dobry telefon
    :-)

    J.

  • 100. Data: 2014-07-27 14:23:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 23.07.2014 12:41, Michal Tyrala pisze:

    > Kurcze, serio? W życiu nie nosiłem przy sobie kabla do telefonu...

    AL pojechał po bandzie. Ale z drugiej strony prawie zawsze gdzieś w domu
    czy w biurze jest zasilacz z microUSB. CZęsto maja wyjmowany przewód,
    więc łatwo o kabel USB/microUSB.

    --
    pozdrawiam
    MD