  • 71. Data: 2014-07-25 19:47:28
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/25/2014 7:38 AM, Marek wrote:

    > Widzę, że podobnie jak socjalizm dumnie rozwiązujesz problemy
    > niestniejące w innych systemach. Ja po prostu wkładam kartę z aparatu
    > foto do telefonu, a jak karta nie pasuje to podłączam uniwersalny
    > czytnik kart przez kabel usb bezpośrednio do telefonu (android obsługuje
    > usb host, iphone na pewno też, skoro taki nowoczesny).

    czy nie ma dla ciebie różnicy pomiędzy urządzeniem, a systemem
    operacyjnym? bo widzę, ze rzucasz nimi wymiennie. <rs>

  • 72. Data: 2014-07-25 21:08:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Jul 2014 13:47:28 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
    > czy nie ma dla ciebie różnicy pomiędzy urządzeniem, a systemem
    > operacyjnym? bo widzę, ze rzucasz nimi wymiennie. <rs>

    W przypadku iphona, nic nowego do dyskusji nie wniesie rozdzielanie
    go na sprzęt i os. W przypadku androida można mówić jedynie o
    stystemie ze względu na jego "portowalność", praktycznie niezależną
    od platformy sprzętowej.

    --
    Marek

  • 73. Data: 2014-07-25 21:11:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 21:08:02 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > go na sprzęt i os. W przypadku androida można mówić jedynie o
    > stystemie ze względu na jego "portowalność", praktycznie niezależną

    Niezależność liczy się dostępem do sterowników, z egzotycznymi sprzętami są
    poważne problemy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 74. Data: 2014-07-25 21:48:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/25/2014 3:08 PM, Marek wrote:

> [...]
    > na sprzęt i os. W przypadku androida można mówić jedynie o stystemie ze
    > względu na jego "portowalność", praktycznie niezależną od platformy

    nie rozumiesz. chodzi o to, ze w przeciągu tego wątku, oceniając i
    porównując sprzęt wrzucasz (nie ty jeden zresztą) to jednego wora
    hardware, OS jak również politykę np. gwarancyjną, obsługi klienta
    producenta, a taki zabieg właściwie dyskwalifikuje z bycia merytorycznym
    podejściem do tematu, a jest prowadzeniem zwykłego flame war. tego typu
    właśnie boje toczą fanboje applowi, dlatego dziwi mnie, ze androidowe
    grono poszło dokładnie w tym kierunku. a może to tylko grupka
    androidowych fundamentalistów. <rs>

  • 75. Data: 2014-07-25 22:35:17
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-25 04:46, Pszemol wrote:
    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > No ale skoro masz wifi u gospodarzy dla peceta, to w czym Ci
    > przeszkadza użyć tego samego wifi w telefonie (iPhone) i mieć
    > oba urządzenia w sieci ?

    teraz mam.
    Przejade do Albanii i nie bede miec.

    > Zdumiewający jest dla mnie poziom NIEWIEDZY na temat iPhone/iOS
    > u ludzi którzy go zajadle krytykują...
    >
    > Wtykam iPhone przez kabelek USB do peceta i pojawia mi się
    > w My Computer przenośny dysk drive (pendrive) i w jego
    > katalogu DCIM mam wszystkie zdjęcia i filmy zrobione iPhone.

    Czesc plikow np. office (format exela) edytuje i na kompie i na komorce.

    Jak przeniesc plik exela z iPhona na komputer bez posrednictwa sieci
    (majac tylko kabelek)?
    Da sie?
    To samo z kazdym innym plikiem nie bedacym zdjeciem/filmem.

    > Zresztą to sztuczny problem, bo jak nie masz internetu aby
    > jakoś te zdjęcia w Czarnogórze "skonsumować" to po jasną
    > cholerę miałbyś je na tego peceta przenosić? Dla zabawy?

    to nie jest sztuczny problem.
    To jest sztuczny problem tylko dla posiadaczy iPhona - przyznaj choc
    raz, ze nie da sie i tyle.4A tak bronisz zajadle tego wykastrowanego
    systemu, ktory nawet BT ma wykastrowany po amerykansku.

> [...]
    > na nartach w Kanadzie robiłem zdjęcia/filmy aparatem Canona.
    > Sytuacja była o tyle trudniejsza, że nie miałem peceta... iPhone
    > był dla mnie jedynym łączem ze światem. Na szczęście i na to
    > jest sposób: zamiast normalnej karty SDCard do aparatu
    > kupiłem sobie przed podróżą kartę z wbudowanym wifi
    > (produkt ten nazywa się EyeFi). Dzięki temu bez peceta mogłem
    > "skonsumować" w iPhone zdjęcia zrobione normalnym aparatem
    > podłączonym przez wifi w hotelu z internetem i wysłać zdjęcia
    > z nart kolegom z iPhone bez użycia jednego grosza na
    > międzynarodowe MMSy/SMSy korzystając z iMessage...

    To ja to samo moge zrobic z samym telefonem i pctem - nie potrzebuje nic
    dodatkowego dokupowywac.

    Obawiam sie, ze to posiadacze iPhonow jezdza z walizkami na wakacje (w
    walizkach maja dodatkowe akcesoria, ktore rozszerzaja jego
    funkcjonalnosc. I tu jest ta roznica w definicji 'smartfon'.

  • 76. Data: 2014-07-25 22:36:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-25 04:46, Pszemol wrote:
    > "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Dokładnie tak. Krytykanci iPhone zagalopowali się i to nieźle...

    istota tej odpowiedzi było słowo 'tylko zdjecia i filmy' z naciskiem na
    słowo 'tylko'
    :)

  • 77. Data: 2014-07-25 22:53:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Jul 2014 15:48:40 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:
    > grono poszło dokładnie w tym kierunku. a może to tylko grupka
    > androidowych fundamentalistów. <rs>

    Ależ ja nie jestem androidowym fundamentalistą czy nawet funboyem,
    nawet go specjalnie nie lubię, szczególnie dla tego, że jest jak
    demokracja - nic lepszego na razie nie wymyślono.

    --
    Marek

  • 78. Data: 2014-07-25 23:13:11
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/25/2014 4:53 PM, Marek wrote:

    > Ależ ja nie jestem androidowym fundamentalistą czy nawet funboyem, nawet
    > go specjalnie nie lubię, szczególnie dla tego, że jest jak demokracja -
    > nic lepszego na razie nie wymyślono.

    to samo niektorzy mysla o iphonie, a ja im sie wcale nie dziwie. <rs>

  • 79. Data: 2014-07-25 23:55:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    kabelek)?
    > Da sie?
    > To samo z kazdym innym plikiem nie bedacym zdjeciem/filmem.

    iTunes

> [...]
    > ze nie da sie i tyle.4A tak bronisz zajadle tego wykastrowanego systemu,
    > ktory nawet BT ma wykastrowany po amerykansku.

    Nie bronie go ze kazdy problem rozwiazesz, nawet sztuczny...

> [...]
    > walizkach maja dodatkowe akcesoria, ktore rozszerzaja jego
    > funkcjonalnosc. I tu jest ta roznica w definicji 'smartfon'.

    No wlasnie nie - ja jezdze bez peceta, iPhone mi wystarcza.
    Ty jezdzisz do Albanii z pecetem... zamiast delektowac sie kozimm serem :-)

  • 80. Data: 2014-07-25 23:55:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > istota tej odpowiedzi było słowo 'tylko zdjecia i filmy' z naciskiem na słowo
    'tylko'
    > :)

    Z tym ze wlasnie o zdjecia chodzilo w przykladzie z zycia wzietym...

    Reszte przykladow sa raczej mocno wydumane.

    Ktos kto kupil iPhone nie bedzie sie brzydzil driverow Apple do peceta i
    bez problemow zainstaluje sobie iTunes a wtedy bez pocenia sie wymieni
    kazdy plik danych z peceta obslugiwany przez aplikacje na iPhone.
    Jest do tego celu specjalna sekcja gui w iTunes .