  • 191. Data: 2014-07-29 21:19:02
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > to powiedz jak się przesyłą pliki z kompa na iPhone'a?

    Ile razy mam to powtarzać?

  • 192. Data: 2014-07-29 21:19:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > to działa to przesyłanie czy nie działa?

    U mnie działa wyśmienicie.

  • 193. Data: 2014-07-29 21:21:25
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Dla Ciebie jest "oczywiste" to co miałeś w Palmie. Wtedy te urządzenia
    > mialy inspiracje udawać pecety...
    > Smartfone współczesny nie udaje peceta.

    Współczesny smartfon, począwszy od palma, symbiana czy androida, nie musi
    udawać peceta. Wciąż nim jest sieroto. Zrozum to wreszcie, że zrobienie z
    telefonu czy ze smartfona pendriva to żadna nowość. To żaden zbędny dodatek.
    To jest oczywista oczywistość. Od lat. I nie ma potrzeby dodatkowo nic
    instalować w dodatku płatnego, żeby działało. Kiedy wreszcie zejdziesz na
    ziemie azbeście od tykania się węgorzami z kolegą?

  • 194. Data: 2014-07-29 21:22:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    no to jak sobie utrudnia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 195. Data: 2014-07-29 21:22:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    a bez sieci?

  • 196. Data: 2014-07-29 21:25:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Jul 2014 19:19:01 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > ???
    >
    > Ty wiesz co to jest iTunes czy coś Ci się znowu pomyliło?

    wiem. Apple przestał już przesyłac dane uzytkowników na swoje serwery?

  • 197. Data: 2014-07-29 21:48:48
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > wiem. Apple przestał już przesyłac dane uzytkowników na swoje serwery?

    Te programy do lokalnego przesyłania są między urządzeniem a kompem

  • 198. Data: 2014-07-29 22:00:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.07.2014 o 19:12, Pszemol pisze:
    /../

    > Na przypadkowym dysku na przypadkowym pececie?
    > Czy się pogubiłeś o czym gadamy?

    No. Na przypadkowym pececie spakowałem co było na karcie i tyle wyszło.

  • 199. Data: 2014-07-29 22:01:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.07.2014 o 19:15, Pszemol pisze:
    /.../

    > No ale czemu sobie życie utrudniasz zipując pliki źródłowe?

    Bo jest tego setki i tysiące.

  • 200. Data: 2014-07-29 22:05:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.07.2014 o 21:19, Pszemol pisze:
    /.../
    > Ile razy mam to powtarzać?

    Na razie żeś nie kłapnął ani razu.