  • 31. Data: 2012-05-02 09:09:26
    Temat: Re: UWAGA PIRAT
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 08:59, jerzu pisze:

    > Od zawsze.

    No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
    wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
    stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
    swoją wiedzę na temat przepisów.

  • 32. Data: 2012-05-02 10:22:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, May 2, 2012, 9:09:26 AM, you wrote:

> [...]
    > wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
    > stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj

    Bajki opowiadasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2012-05-02 17:52:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

    > No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
    > wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
    > stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd)

    Cos mi tu nie pasuje.
    Niewykluczone, że wszystkie podane przez Ciebie fakty sa prawdziwe,
    ale zapomniałes o jakims szczególe, w rodzaju tego że np. wystawali
    na pas, stali tak że kierujacy "nie mógł" ich widzieć itede.
    Z tego, że kogos "nie powinno" być tylko dlatego że obszar jest wyłaczony
    z ruchu nie wynika jeszcze nic (a w szczególnosci, że ktos nie może
    dostac zgody na przebywanie w obszarze wyłaczonym, remonty dróg bys
    uniemozliwił).

    Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
    obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
    (zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2012-05-02 18:31:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
    > obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
    > (zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
    > ;)

    Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
    polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
    pieszy tam wyszedł do policjantów, albo kierowca zatrzymanego pojazdu
    nie wiem, w każdym razie sąsiad próbował go minąć i uciekł na lewo i
    prawie się mu udało, zahaczył o radiowóz. Sąd orzekł współudział, bo
    radiowozu nie powinno tam być (nie mieli włączonych świateł błyskowych i
    nie mogli kłamać, że mieli bo w aucie był DVR).

  • 35. Data: 2012-05-02 18:53:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 02 May 2012 09:09:26 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
    >stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj

    Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-05-02 19:16:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

    > Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
    > polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
    > pieszy tam wyszedł do policjantów,

    A to predzej.
    Ale formalnie rzecz biorac, mi wychodzi że policmajstrzy spowodowali
    wypadek nie przez to że stali gdzie stali, tylko że zawołali owego
    pieszego (lub kierowcę) tak że przechodził w miejscu niedozwolonym.

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2012-05-02 19:52:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    > Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

    Art. 3 zawsze da sie zastosować. Ale to nie ma nic wpólnego z
    kogutami. Bardziej bym się spodziewał, że sąd mógł stwierdzić, że
    powinien awaryjne włączyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-05-02 20:26:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 18:53:33 +0200, jerzu napisał(a):

    > Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

    Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2012-05-02 23:31:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

    Konkretnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2012-05-03 01:33:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 23:31:52 +0200, jerzu napisał(a):

    > Konkretnie.

    Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
    delegacji ustawowej z PoRD:

    § 90. u. 5. Znak P-21 ,,powierzchnia wyłączona" oznacza
    powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

    --