    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpieczenie na wakacje
    Date: Fri, 25 Apr 2014 09:29:30 +0200

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 07:07:50 UTC+2 użytkownik mz napisał:

    > Jad� Zafir� z 2003 r. Nie boj� si� tylko nie u�miecha mi si�
    > szukaďż˝
    >
    > warsztatu, hotelu gdzieďż˝ tam w Polsce (by nie powiedzieďż˝ na zadupiu bo
    > kogoďż˝
    >
    > jeszcze obra��). Dzwoni� przyjad� naprawi� itd.

    Obawiam sie, ze tak to sie nieda / nie oplaci sie...\

    1. Zazwyczaj assistance mozna wykupic na pojazdy max 10 letnie
    2. Jak cos padnie to raczej nie naprawiaja (pomijajac drobne awarie, ktore
    byle miejscowy kowal naprawi) tylko holuja do jakiegos warsztatu stosunkowo
    blisko... i dalej radz (i plac) sobie sam...

    Lepiej juz CB radio kupic :) - w razie czego latwo dostac namiary na
    warsztat + pewnie jakies holowanie / lawete tez da sie zamowic

    CB nie kupie bo jadę z dziećmi a na CB za dużo bluzg leci. Mało kulturalny
    naród jest ;)