    Subject: Re: Ubiłem BeagleBone Black
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 21 Sep 2016 19:32:08 +0200

    W dniu 2016-09-21 o 12:13, Adam Wysocki pisze:

    > Myślę że mógł pójść duży, przetwornica daje ponad 1A...

    To wtedy mogły paść te linie danych. Porównaj z tymi obok miernikiem.

    > Widzę że jest na Aliexpress za $2.63, zamówiłem, zobaczymy...
    >
    > Tylko jak to cholerstwo lutować? Taśma kaptonowa dookoła i hotairem? Jakąś

    Chyba tak, nie mam za dużo praktyki...

    > Zawsze dobierałem doświadczalnie, ale tu mam chyba tylko jedną próbę,
    > zanim np. odlutuje się drobnica po drugiej stronie płytki...

    Ja też, mam kilka płyt laptopowych do takich zabaw. Ruszam coś podobnego
    wielkością na złomie potem to co mam naprawić. Po prostu za mało
    praktyki. Ale się udaje (chipsetów, grafik z kulkami nie ruszam bo nie
    mam sprzętu).

    --
    Irokez