    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Unia chce wolniej
    Date: Tue, 12 Dec 2017 15:30:40 +0100

    W dniu 2017-12-10 o 23:36, J.F. pisze:

    > O ile tak jest jak piszesz.
    > We Wroclawiu pod haslem nowoczesnego transportu zlikwidowano zielone
    > fale, i juz nikt nie wie, kiedy zielone bedzie.
    >
    > raz bedzie jak piszesz, innym razem trafisz tuz przed czerwonym i
    > zarobisz 2 minuty

    Tu gdzie mieszkam nigdy nie było żadnego wspomagania. Sekundników, nie
    wiem czego. Po prostu wypraktykowałem przez lata. Przez pierwsze xlat
    jeżdżenia wydawało mi się, że jak będę mocniej dociskał gaz, to prędzej
    gdzieś dojadę. Mimo wielu prób przekonałem się, że to tak nie działa, a
    jedyne co mogę uzyskać do naspalać niepotrzebnie paliwa, naścierać
    klocków, nasmrodzić i niepotrzebnie zatruć świat moich dzieci i potomków
    pyłem ze startych klocków.