  • Data: 2019-04-15 11:11:01
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2019 o 23:58, Marek pisze:

    > Chciałbyś mieć tak szybkie łącze:
    > http://www.tygrys.net/oferta/internet-stacjonarny ;-)

    Pewnie że chciałbym, ale w sumie na papierze to ja też mam znośne na
    tyle aby bez zacięć oglądać filmy w najwyższej dostępnej obecnie
    rozdzielczości. W praktyce nie ma szans obym osiągnął prędkość choćby
    1/4 tej deklarowanej. Tak - nasi dostawcy netu nigdy nie zadeklarują
    minimalnej prędkości poniżej której prędkość nie może spaść tylko
    stwarzają miraż prędkości maksymalnej.