  • Data: 2019-04-15 11:10:09
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2019 o 19:08, Adam pisze:

    > Ale który i5?
    > Może być i5-750, może być i5 470UM, może być i5-3xxx, 4xxx itd aż do
    > i5-9xxx. A każda generacja to czasami znaczące różnice względem
    > poprzedniej. Natomiast w ramach jednej generacji masz jeszcze sporo
    > rodzin.
    >
    > Przykładowo, dobrze zestrojony laptop z Core 2 Duo T9550 bije na głowę
    > sporo współczesnych marketowych i3 i i5.

    Wszystko jedno.  Odnośnik mamy taki że użytkownikowi na pewno nie rzuca
    się w oczy ta jego papierowa przewaga nad innymi, starszymi, słabszymi
    procesorami. Czy to w trakcie ładowania systemu, serfowania po necie czy
    podczas wyświetlania wideo.

    I tu jest chyba pies pogrzebany - odpowiednie zestrojenie. Bo dlaczego
    mój ulubiony komp mimo mizerniutkiej specyfikacji jak na dzisiejsze
    czasy tak ciężko wprowadzić stan pracy na maksa, czyli zajętość procka i
    RAMu na 100%. W praktyce musiałem na którejś grupie zadać pytanie - "jak
    wprowadzić procesor w 100% zajętości?".