  • 71. Data: 2019-12-16 22:24:20
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5df673f1$0$17348$6...@n...neostrada.pl

    MG2550S https://www.ceneo.pl/49729622

    W Auchan jest właśnie teraz za 99 pln.

    > Czyli masz jakieś małe biuro.

    Tak -- rachunkowe.

    > Moje zapotrzebowanie to jakieś 50-100 kartek na 10lat.

    Ja tyle mam w kilka tygodni.

    > Fotograficznego jeszcze mniej.

    Akurat tego mamy tyle samo...

    > U mnie jest pod biurkiem, podłączona pod kompa ale wyłączona, tak że gdyby nawet
    miała funkcję samoczyszczenia głowic to i tak to
    > na nic przy moim sposobie użytkowania.

    U mnie zwykle jest w szafce, w foliowym worku, aby
    mniej brudu łapała -- zupełnie odłączona od świata.
    (tuż po wyjęciu z szafki -- zdmuchuję kurz z worka)

    > zamiennik nie wytrzymuje miesiąca bez ruchu..

    Właśnie zużywam resztki pierwszej dokupionej buteleczki na ,,moje tonery''.

    https://mojetonery.pl <-- stąd jest faktura, ale zamawiałem
    na Allegro; nie wiem, gdzie, bo nie mogę zalogować się do
    Allegro z uwagi na konieczny SMS, który nie dociera...

    Wreszcie dotarł... Ale dotarły aż 4 niemal jednocześnie...
    Przekroczono limit weryfikacji kodu...

    W Paribas zrezygnowałem z konta, bo nie zdołałem zalogować się...
    Zostawiłem jeszcze jedno (otwarte w Rajfim, zanim Rajfi został
    wchłonięty przez BNP Paribas) ale widzę, że i to muszę zamknąć...

    > Co konkretnie robisz z tą strzykawką? Przebijasz ten pojemnik na atrament w jakimś
    konkretnym miejscu?

    Sprzedawca wszystko tłumaczy bardzo starannie;
    ponadto na Jutubie są pornole. ;)

    > Rozglądałem się trochę po cenach, i z tego co widzę to wifi nie podraża drukarki
    znacząco.

    Carrefour oferował kiedyś takąż drukarkę z WiFi za 99 pln...
    Ale takąż bez WiFi -- za 75 pln... (z kartridżami oczywiście)

    -=-

    Właśnie wyciągnąłem drukarkę -- będę drukował przelewy na MikroRachunek...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 72. Data: 2019-12-16 22:38:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5df7f865$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    IMO można/warto skorzystać z usług płatnych -- ze 35 groszy za A4 B&W...

    https://allegro.pl/uzytkownik/cencik82 <-- tu kupowałem dwa razy

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 73. Data: 2019-12-17 10:37:17
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 16.12.2019 o 12:15, miab pisze:

    > Zmieniły parametry czasoprzestrzeni a w tym konkretnie przypadku
    > istotna była ilość pewnych zdarzeń(o czym wspomniałem uprzednio).
    >
    > miab

    No, skoro tak twierdzisz..

  • 74. Data: 2019-12-17 10:39:07
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5df673f1$0$17348$6...@n...neostrada.pl

    > MG2550S https://www.ceneo.pl/49729622
    >
    > W Auchan jest właśnie teraz za 99 pln.

    Warta uwagi nawet bez tej promocji, normalnie kosztuje około 120zł. Tusz
    drogi, ale skoro bez tendencji do zasychania to mógłby być zamiennik dla
    mojej, gdy ta już naprawdę wyzionie ducha.

> [...]
    > mniej brudu łapała -- zupełnie odłączona od świata.
    > (tuż po wyjęciu z szafki -- zdmuchuję kurz z worka)

    U mnie też jest przykryta takim specjalnym pokrowcem.

> [...]
    > Zostawiłem jeszcze jedno (otwarte w Rajfim, zanim Rajfi został
    > wchłonięty przez BNP Paribas) ale widzę, że i to muszę zamknąć...

    Też rezygnuję z Paribas. Niedawno dostałem wiadomość że obrót gotówką w
    oddziale w którym mam konto tylko za pomocą karty płatniczej. Normalnie
    chyba ich pojebutało.

    > Sprzedawca wszystko tłumaczy bardzo starannie;
    > ponadto na Jutubie są pornole. ;)

    Robiłem takie próby z Lexmarkiem - pozostała kupa syfu i atrament cały
    czas wyciekał. Rąk to przez tydzień nie mogłem domyć.

    > Carrefour oferował kiedyś takąż drukarkę z WiFi za 99 pln...
    > Ale takąż bez WiFi -- za 75 pln... (z kartridżami oczywiście)

    Czyli w sumie na niewiele wyceniana jest ta funkcja.

    > -=-
    >
    > Właśnie wyciągnąłem drukarkę -- będę drukował przelewy na
    > MikroRachunek...

    O ile dysze nie zaschły....;-)

  • 75. Data: 2019-12-17 10:39:46
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" 5df7f865$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    > IMO można/warto skorzystać z usług płatnych -- ze 35 groszy za A4 B&W...

    Pewnie że warto, jednak gdy wezmę pod uwagą wszystkie aspekty to
    wychodzi na to że lepiej mieć własny sprzęt.

    >   https://allegro.pl/uzytkownik/cencik82 <-- tu kupowałem dwa razy

    Allegro w moim wypadku to już ostatek ostatków.. Można się nabawić nerwicy.

  • 76. Data: 2019-12-17 14:51:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-17 o 10:39, Trybun pisze:

    > Warta uwagi nawet bez tej promocji, normalnie kosztuje około 120zł. Tusz
    > drogi, ale skoro bez tendencji do zasychania to mógłby być zamiennik dla
    > mojej, gdy ta już naprawdę wyzionie ducha.

    https://allegro.pl/kategoria/tusze-zamienniki-260346
    ?string=tusze%20do%20canon%20pixma%20mg2550s&bmatch=
    baseline-cl-eyesa-bp-ele-1-0-1210

    https://allegro.pl/oferta/5x-canon-pixma-tusze-do-dr
    ukarki-mg5350-mg5250-xl-8202500864?bi_s=ads&bi_m=lis
    ting%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=M2RjNDg5YzYtN
    jI2NS00YzViLWEwZWUtNTZhNjU5MmM5ZDZjAA&bi_t=ape&refer
    rer=proxy&emission_unit_id=4249cd34-3b15-4cd6-b135-c
    9151ca38668

    --
    animka

  • 77. Data: 2019-12-17 22:32:16
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" napisał:

    > Brednie.

    Grupowy cham jak zwykle zaczyna od obrażania dyskutantów.

    > Mam taniego Brothera, tusze zamienniki, używam od dzwonu, powiedzmy 3-5
    > razy w miesiącu po kilka kartek. Nie zasycha. Drukarkę mam prawie 10 lat.

    A ja miałem kilkanaście modeli drukarek i wszystkie zasychały po
    kilku/kilkunastu dniach. Oryginalne atramenty dłużej wytrzymywały, ale wkład
    droższy od samej drukarki to jednak odstraszające.

    Bzpzdr

  • 78. Data: 2019-12-17 22:35:23
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "jaNus" napisał:

    > Albo dawać warto pokrowiec na LPT, i już! No i maszyna zawsze pod parą
    > 230V, to i sama się 'budzi' i dysze wecuje co-i-rusz?

    Właśnie. Niektóre modele co jakiś czas same uruchamiają jakąś czynność
    zapobiegającą zaschnięciu dysz.

    Pzdr

  • 79. Data: 2019-12-17 22:52:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-15 o 23:11, jaNus pisze:

    > Hm, tak Bogiem a prawdą to nawet... nie sprawdzając, przyjąłem iż
    > /est must sein/ i kropka. A drukowanie ze smarka to niby... na co?
    >
    > Piszę z-gębnie do myPhone Explorer "notes", i przenoszę do Worda, gdzie
    > tekst szlifuję, a potem drukuję. Druk ze smaraka, po kiego grzyba?

    Z mojego punktu widzenia:
    będąc u klienta mogę na jego drukarce druknąć choćby:
    - certyfikat oprogramowania
    - instrukcję do czegoś
    - fakturę
    - jakiś dokument, który mam na kliencie pocztowym

    Czasem szybciej, niż odpalać peceta. Nawet w domu.
    Na razie nie opanowałem jeszcze Zebry, ale etykiety drukuję tylko z peceta.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 80. Data: 2019-12-19 23:49:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5df8a25d$0$17341$6...@n...neostrada.pl

    Średnio 75 kartek na 10 lat, czyli 7,5 kartki rocznie.
    Rocznie ze 100 plnów można uzyskać w bankach
    nieco ponad 2 złote, co starcza na 6 kartek...

    Zostaje: kapitał (100 pln) i koszt: papieru, obsługi,
    energii elektrycznej, miejsca pod drukarkę... Nadto
    drukarka może zepsuć się w ciągu tych 10 lat, ale
    **ma skaner!!!** -- może pracować jako zwykły skaner
    i potrafi kopiować, także bez podłączania do komputera...

    Drukarka jest pod ręką 24/7 -- nie trzeba nigdzie jeździć czy chadzać...

    > Pewnie że warto, jednak gdy wezmę pod uwagą wszystkie
    > aspekty to wychodzi na to że lepiej mieć własny sprzęt.

    > Allegro w moim wypadku to już ostatek ostatków.. Można się nabawić nerwicy.

    Na razie nie narzekam na: Allegro, AliExpress ApteLine i temu podobne...

    [natomiast na Doz.Pl nie jest tak fajnie -- VPP200/20 niby tam kosztuje
    349 groszy, ale gdy chcesz kupić -- już 699 groszy; nerwicy dostaję bez
    przyjmowania VPP200 -- same BetaSerci 24mg 2 razy na dobę nie pomagają
    tak skutecznie jak w połączeniu z Vitaminą PP 200 mg 2 razy na dobę...
    kwas nikotynowy to jest to! -- ale dlaczego VPP nazywana jest kwasem
    nikotynowym?...]

    Ogólnie chwalę sobie produkty Canona, ale nie twierdzę, że drukarki Epsona są złe...

    --