    Subject: Re: Urządzenie do szukania dziur po kołkach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.sci.inzynieria
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Thu, 13 Jul 2017 13:40:57 +0200

    W dniu 2017-07-13 o 13:13, Marek pisze:
    > Wykonawcy remontu pozasłaniali siatka+ cienka warstwa zaorawy otwory na
    > kołki. Czy jest jakieś urządzenie, które pozwoli mi zlokalizować pod
    > cienką warstwą zaprawy 2-3mm gdzie te otwory są?

    Są różnego rodzaju urządzenia do szukania kabli/gwoździ/belek w ścianie.
    Metalowe rzeczy nawet dobrze się tym lokalizuje, belki drewniane już
    trudniej.
    Spróbuj w miejscach gdzie mniej więcej może być ten otwór zmoczyć mocno
    ścianę, jest szansa, że podczas schnięcia dziury będą się "przebijały"
    przez tą zaprawę.