  • Data: 2018-11-29 18:20:34
    Temat: Re: Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe CISS - ktore?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2018 o 22:35, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Chce kupic urzadzenie wielofunkcyjne 3 w 1 (drukarka kolorowa, skaner,
    > kopiarka). Budzet okolo 1000 PLN. Ale wiadomo im taniej tym lepiej. Z
    > drugiej strony jakby byla jakas przydatna funkcjonalnosc (skanowanie na
    > pendrive, dupleks, ADF) to mozna go troche zwiekszyc.
    > Ze wzgledu na koszty eksploatacji mysle nad urzadzeniem atramentowym bez
    > cartridgy ale ze zboernikami na tusz czyli CISS.
    > Na razie do dalszego przyjrzenia sie wytypowalem Brother DCP-T510W
    > ewentualnei DCP-T710W (z ADF). Ewentualnie Epson L3070.
> [...]
    to nie odpowiedź, bardziej wyjaśnienie dlaczego nikt Ci nie odpowiada:
    miałem dziesiątki drukarek. ale dawno temu "opłacało" się drukować.
    teraz fotka na kartce w prawdziwym "labie" kosztuje 99groszy, a przy
    większej ilości dużo taniej. Dawno temu, ja wiem.. w latach 90siątych
    nie padła mi żadna drukarka. potem było gorzej. znaczy też nie padały,
    ale z tuszami było różnie. najwięcej babrania miałem z hp serii 12xx.
    taka "kostka" na górze skaner, na dole drukarka. co ja się tam atramentu
    nawlewałem...(poszła na śmietnik bo mnie stać było na nową) Z radością
    kupiłem brothera - lasera. przez rok był spokój istne niebo. ale potem -
    nowy toner z bębnem - 70% ceny drukarki sam toner - tani, ale drukarka
    co 8cm drukowała ciapki - wina bębna. (poszła na allegro za parę zł, bo
    nie chciało mi się jej utylizować) Potem był brother wifi atramentowy
    -bo tusze śmiesznie tanie. ale po roku drukarka poinformowała mnie że
    jest uszkodzona głowica i dupa. (stoi na olx za 20zł)
    Ta drukarka którą chcesz kupić, różni się od mojego brothera tym, że ja
    miałem małe zasobniki z cieczą wewnątrz, a Ty będziesz miał poza bryłą
    drukarki. Czy to będzie dobrze działać - na 100% tak. czy długo i
    bezawaryjnie - nikt nie wie. czy to tanie rozwiązanie? Zależy.
    porównując do konkurencji - raczej tak. porównując do starych
    niezniszczalnych drukarek - nie. co to znaczy? A no że kupiłem
    urządzenie wielofunkcyjne które tak na oko ma 15 lat, przyjmuje tusze
    serii hp15 lub hp45, które mają 45ml i za każdym razem mam nową głowice.
    drukarka kosztowała 30zł, tusze, oryginały przeterminowane po 20zł.
    jeden tusz wystarcza na rok, i jak niema na olx, to w sklepie 50zł.
    ToMasz