    Subject: Re: Usprawnienie PC
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Fri, 24 Jan 2020 13:10:23 +0100

    W dniu 24.01.2020 o 12:16, Adam pisze:

    > Jaka MB? Jaki OS? Jaki procesor i RAM? Do jakich zastosowań komp
    > przewidziany?

    Win 10, który nawiasem pisząc z każdym dniem chodzi coraz gorzej.
    Szczególnie (przede wszystkim) uciążliwe jest uruchamianie, od kilku dni
    trwa ono około 5-6 minut. Wcześniej szybciej się uruchamiał, a jeszcze
    wcześniej start systemu to było raptem kilkanaście sekund. Do wydajności
    grafiki nie mam uwag, jednak pada łożysko wentylatora, a że nie idzie
    dostać ani łożyska ani całego wentylatora to pozostała wymiana całej
    karty na nową.

    Komp głównie do gier, z uwagą że użytkowane są głównie starsze tytuły.

    Procek - Pentium dual core 3,06 Ghz, RAM - 4GB DDR3.