    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Utrata prawa jazdy na zawsze
    Date: Sun, 27 Jun 2010 15:21:06 +0200

    W dniu 2010-06-27 14:51, DoQ pisze:

    > I w Niemczech mozna sobie jezdzic bez PJ dowoli??

    W Niemczech aby dostać mandat, to na prawdę trzeba się postarać.
    Sam miałem orzeczone Fahrverbot na 3 miesiące, dużo po Niemczech
    jeździłem, parę razy video rejestrator kazał mi zjechać. Parę
    fotek również mi zrobiło. I tu zdania nie zmienię. Polska policja
    drogowa przy niemieckiej, to gestapo. To jak mówią, jak chodzą
    i jak traktują innych, to wyłażą kompleksy i poczucie wyższości
    Pana Władzy.

    O francuskiej Policji nie mówię, bo to prawdziwi psychopaci
    i brutale.

    IMO u nas pod tym względem nie chodzi o bezpieczeństwo ale tylko
    i wyłącznie o kase.

    Na ostatnim szkoleniu w WORD (tym takim na -6 punktów) w WORD
    w Poznaniu pan policjant z prewencji mówił, ze planują zrobić
    coś takiego, że po przekroczeniu 25 punktów kierujący zostaje
    skierowany na obowiązkowe i bezpłatne szkolenie do WORD.
    I po takim szkoleniu punkty się zerują. Ale jeśli w ciągu
    następnych 5 lat przekroczy 25 punktów, to zatrzymują uprawnienia
    dożywotnio. Jeśli ktoś robi więcej niż 50000 km rocznie to IMO
    bardzo trudno jest nie złapać tych 5 punktów w ciągu roku.

    W czwartek w miejscowości Lotyń (między Jastrowiem a Szczecinkiem)
    nagle patrze i co widze: zwykła suszarka policyjna Iskra-1 do tego
    jakaś zwykła kamera powiązane sznurkami sobie wisi. Obok straż wiejska.
    No to podjechałem i pytam czy się załapałem. Załapałem się, na 75 km/h.
    W tym miejscu na drodze obowiązuje ograniczenie do 50 km/h/. No trudno.
    W środku laptop dell (na oko taki sprzed 4 lat) i jakaś soft.
    Rozmawiałem ze strażnikiem wiejskim jakieś 10 minut i przez ten czas
    prawie każde auto się załapywało. Straznik wiejski z satysfakcją
    stwierdził, ze jutro to wszystko będzie wysłane. I ktoś mi powie, ze
    tu chodzi o bezpieczeństwo? No bez jaj.