  • 1. Data: 2016-01-03 19:36:02
    Temat: Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,

    wczoraj tankowałem na Statoil w Bełchatowie - wsadziłem pistolet, wcisnąłem blokadę i
    stoję. Po 2-3 minutach patrzę na dystrybutor, a tam ledwo 5l wlane i cały czas ledwo
    leci.
    Polazłem na stację, pytam pannę za ladą co jest grane - podobno tak ma być, bo jest
    zimno i paliwo gęstnieje. Nosz kurna jego mać! "(...)jak jest zima to musi być zimno,
    tak? Pani kierowniczko, takie jest odwieczne prawo natury!" - tak znam to. No, ale
    pierwszy raz widziałem, żeby w takim tempie leciało(spodziewałem się, że może będzie
    się tłumaczyć, że dystrybutor zamarzł :)).

    Wróciłem do auta, patrzę, a tam 10l dobija. Dolałem do 50zł, zapłaciłem i pojechałem
    na Lotos. Tam 30l weszło szybciej, niż na Statoil 5l 8-)

    Także, jak ktoś zamierza tankować w Bełchatowie, to polecam konkurencję, bo można się
    zdziwić.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2016-01-03 21:03:37
    Temat: Re: Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Także, jak ktoś zamierza tankować w Bełchatowie, to polecam konkurencję, bo można

    Pompa się popsuła w dystrybutorze a nie, że zgęstniało :) Czasami jest
    wkurwiające jak się pistolet popsuje i odbija nonstop po lekkim
    wciśnięciu. Wtedy 2litry i odjazd do konkurencji :)

  • 3. Data: 2016-01-03 23:28:18
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 21:03:39 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Pompa się popsuła w dystrybutorze a nie, że zgęstniało :) Czasami jest
    > wkurwiające jak się pistolet popsuje i odbija nonstop po lekkim
    > wciśnięciu. Wtedy 2litry i odjazd do konkurencji :)

    Może pompa, ale wg laski na stacji to wina paliwa. A arktyczny cały wykupiony i
    dostępny dopiero następnego dnia. A pistolet dział normalnie, to paliwo tak wolno
    leciało...

  • 4. Data: 2016-01-04 10:51:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-03 o 23:28, Przemyslaw P. pisze:

    > Może pompa, ale wg laski na stacji to wina paliwa.
    Podjedź do niej i zachęć - niech rozwinie ten temat, może jakaś nagroda
    Nobla z tego wyjdzie.
    Jacek

  • 5. Data: 2016-01-04 11:43:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Wróciłem do auta, patrzę, a tam 10l dobija. Dolałem do 50zł,
    >zapłaciłem i pojechałem na Lotos. Tam 30l weszło szybciej, niż na

    I dojechales dalej ?

    Bo po takim tekscie ... chyba lepiej zatankowac jak najmniej i szybko
    pojechac tam, gdzie nie zamarza ...

    J.

  • 6. Data: 2016-01-04 12:01:22
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    To mi przypomniało moją wizytę na Statoilu gdzieś w okolicach Prochowic,
    jakieś 8 lat temu. Początek zimy, zapowiadają duże mrozy. Wchodzę na stację
    i pytam młodą sprzedawczynię czy mają zimowy ON i do ilu stopni. A ona do
    mnie z pretensjami, że już jestem kolejnym klientem, który się z niej
    nabija. "Przecież paliwa nie zmienia się na zimę tak jak opon!" Dziewczyna w
    ogóle nie była świadoma, że istnieje ON letni, zimowy i arktyczny. A Statoil
    ostro się wtedy reklamował z ON arktycznym. Miałem nawet do nich napisać
    maila, że personel na stacjach jest nie przeszkolony w zakresie
    sprzedawanych produktów.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-01-04 12:09:24
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 11:43:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > I dojechales dalej ?
    >
    > Bo po takim tekscie ... chyba lepiej zatankowac jak najmniej i szybko
    > pojechac tam, gdzie nie zamarza ...
    >
    > J.

    przecież napisałem - do pełna wlałem na Lotosie...

  • 8. Data: 2016-01-04 13:04:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-01-03 o 19:36, Przemek pisze:
> [...]
    >
    > Także, jak ktoś zamierza tankować w Bełchatowie, to polecam konkurencję, bo można

    Zbiorniki są w ziemi, więc otoczenie ma ok. 6 st. na plusie. mimo dużych
    mrozów aż od 2 dni. :-)
    W rurze od dystrybutora zmieści się kilka litrów tego niby
    "zgęstniałego" paliwa. Pani generalnie bredzi... Była jakaś usterka i tyle.
    T.

  • 9. Data: 2016-01-04 13:14:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 13:04, T. pisze:

> [...]
    > W rurze od dystrybutora zmieści się kilka litrów tego niby
    > "zgęstniałego" paliwa. Pani generalnie bredzi... Była jakaś usterka i tyle.

    Albo wyjął pistolet z dystrybutora wsadził we wlew i od razu wcisnął
    spust nie czekając na wyzerowanie dystrybutora. Często jest tak że
    dystrybutory mają zabezpieczenie, które blokuje normalny przepływ gdy
    wykryje przedwczesne wciśnięcie spustu. Kilka razy już tak miałem.

    Spotkałem się też z czyjąś ułańską fantazją i odwieszonym pistoletem z
    wciśniętym i zablokowanym spustem...

    Lewis

  • 10. Data: 2016-01-04 13:50:20
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Taa, zaraz się dowiem, że łyżeczką do herbaty lałem :). Parę razy sprawdzałem i
    leciało cały czas tak samo, ewidentnie coś nie grało. Nie miałem cierpliwości czekać
    30 min, bo tyle by chyba zajęło wlanie całego baku i pojechałem gdzie indziej. Tyle.