  • 11. Data: 2013-11-15 13:24:58
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-15 01:42, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    > Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.

    Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu
    kiedy wyrazi zgodę.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-11-15 18:26:35
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-11-2013 10:17, z pisze:
    > Podpis? Dzisiaj takie czasy że wystarczy powiedzieć TAK przez słuchawkę
    > i ma się kredyt we frankach na 30 lat

    No to wygląda na to, że P4 już całkiem zeszło na psy. Miałem numery we
    wszystkich sieciach, z wyjątkiem Plus. Abonament miałem najpierw w P4,
    od jakiegoś czasu mam w Orange. I z Orange nikt do mnie nie wydzwania,
    ale być może to dlatego, że przy podpisywaniu umowy nie wyraziłem zgody
    na wykorzystywanie moich danych w celach marketingowych, a na koncie
    online poblokowałem przychodzące rozmowy i wiadomości z numerów 700- i z
    4-cyfrowych (SMS).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2013-11-15 18:36:18
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-11-2013 13:24, RadoslawF pisze:

    > Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu
    > kiedy wyrazi zgodę.

    Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).
    Mieli mi przysłać kiedyś umowę kurierem. Ulica mała, istniejąca może od
    roku, kurier dwukrotnie wrócił przesyłkę do Play podając za powód "brak
    takiej ulicy". Próbowałem wyjaśniać na infoliniach, ale bez skutku.
    Doszło więc do zerwania umowy. Nigdy więcej Play.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-11-15 19:53:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-15 18:26, Zakonspirowany pisze:
    > No to wygląda na to, że P4 już całkiem zeszło na psy. Miałem numery we
    > wszystkich sieciach, z wyjątkiem Plus. Abonament miałem najpierw w P4,
    > od jakiegoś czasu mam w Orange. I z Orange nikt do mnie nie wydzwania,

    Długo miałem w Erze a od 4 lat w Pleyu. Przy odrobinie dbałości mam
    ciszę i spokój. Mam nadzieję że ten dość bezczelny przypadek będzie
    odosobniony. :-)

  • 15. Data: 2013-11-15 20:45:35
    Od: krul tefał-enu <k...@t...en>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w
    wiadomości news:52865b9b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > takiej ulicy". Próbowałem wyjaśniać na infoliniach, ale bez skutku.
    > Doszło więc do zerwania umowy. Nigdy więcej Play.

    Nie bronię pleja, bo sam za nimi nie przepadam, ale tutaj to raczej wina
    firmy kurierskiej i firm geodezyjnych :D

  • 16. Data: 2013-11-15 21:10:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-15 18:36, Zakonspirowany pisze:

    > Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    > u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo

    LOL - w szmacianym Play, ciekawe co w umowie zaznaczyłeś, bądź czego
    nie...

    > lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).

    Jasne :) Ciekawe jakim cudem np. na pomarańczowy numer wydzwaniali z
    jakimiś ofertami, choć w teorii to nie powinien się pojawić, ponieważ
    to OFnK? A co się działo w tedebile :>

> [...]
    > takiej ulicy". Próbowałem wyjaśniać na infoliniach, ale bez skutku.
    > Doszło więc do zerwania umowy. Nigdy więcej Play.

    O to możesz mieć pretensje do firmy kurierskiej i tych od nawigacji :>

  • 17. Data: 2013-11-15 22:29:03
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofert? ubezpieczeniow? z Play
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Nov 2013 01:42:33 +0100, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:

    >Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.

    Jak juz sie doataled na liste, to jestes na zawsze.

    A.L.

  • 18. Data: 2013-11-15 23:29:41
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-11-2013 22:29, A.L. pisze:

    > Jak juz sie doataled na liste, to jestes na zawsze.

    Mają różne listy od różnych promocji. Jak w normalnej sieci powiesz, że
    nie jesteś zainteresowany, a jak jeszcze raz zadzwonią, to przenosisz
    numer, to cię po prostu na niej "odhaczają".

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2013-11-15 23:58:07
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2013-11-15 01:12, A.L. pisze:

    > A po ch... z nim w ogole rozmawiales?
    >
    > A.L.

    Odebralem, a ze z natury jestem mily, to wysluchalem. Ale jak od razu
    zaczeli mnie cisnac, to moja asertywnosc sie mocno wysostrzyla.
    Generalnie, w tych callcenter to do bani robote maja, nikomu nie
    zadroszcze. To raczej wina menago na wyzszych stolkach, ktorzy kaza
    sprzedawac i sprzedawac, do obrzygania. Licza sie tylko slupki, przykre.
    Zeby nie bylo, jak bylem jeszcze w idei/orange to tez do mnie sprzedali
    do roznych baz danych i wydzwaniali. Odkad mam numer zablokowany dla
    zastrzezonych mam wiecej spokoju.

  • 20. Data: 2013-11-16 08:54:08

    W dniu 2013-11-15 01:12, A.L. pisze:

    > A po ch... z nim w ogole rozmawiales?

    Numer nie był zastrzeżony a dzwoniła ładna pani ;-) w imieniu operatora.
    Sprytnie zagaiła rozmowę o taryfie którą posiadam. Psychotechniczny
    zabieg ;-).
    Raz w miesiącu max zdarza mi się taka rozmowa.