eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 21. Data: 2013-11-16 10:27:00
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofert? ubezpieczeniow? z Play
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Nov 2013 23:29:41 +0100 osobnik zwany Zakonspirowany
    napisał:

    > W dniu 15-11-2013 22:29, A.L. pisze:
    >> On Fri, 15 Nov 2013 01:42:33 +0100, Zakonspirowany
    >> <x...@g...com> wrote:
    >>
    >>> W dniu 15-11-2013 01:11, A.L. pisze:
    >>>> Normalnie to tzreba OD RAZU odwieszac sluchawke. Bez zadnej dyskusji
    >>>
    >>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>
    >> Jak juz sie doataled na liste, to jestes na zawsze.
    >
    > Mają różne listy od różnych promocji. Jak w normalnej sieci powiesz, że
    > nie jesteś zainteresowany, a jak jeszcze raz zadzwonią, to przenosisz
    > numer, to cię po prostu na niej "odhaczają".

    wyobrażenia małego Jasia



    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 22. Data: 2013-11-16 16:00:33
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: W <w...@w...pl>

    Zakonspirowany wystukał, co następuje:

    >>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>
    >> Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu kiedy
    >> wyrazi zgodę.
    >
    > Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    > u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    > lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).

    Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    doładowaniach.

    No ale jak się grzecznie wyrazi zgodę na marketing to później nie wypada
    żali na grupie wylewać.

    Za to w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    znikał brak zgody z systemu... żenujące.


  • 23. Data: 2013-11-16 20:10:23
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 16:00, W pisze:
    > Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    > dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    > systemie)...

    > ...w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    > praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    > znikał brak zgody z systemu... żenujące.

    Czyli jak w Play mają błędy w systemie, to jest cacy, bo dostałeś
    doładowania, ale jak w Orange mają błędy w systemie, to już żenada? :o)

    Nie mam więcej pytań. :-)


    --
    ?(??_?)? ? ???


  • 24. Data: 2013-11-16 20:17:43
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofert? ubezpieczeniow? z Play
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 10:27, masti pisze:
    > wyobrażenia małego Jasia

    Uzasadnisz? Nigdy nie dostałem telefonu z taką samą ofertą. Do matki z
    T-mobile raz zadzwonił jakiś telemarketingowiec, ona nie wiedziała o co
    chodzi, więc telefon przyniosła mi. Gość był strasznie zdesperowany, bo
    pod koniec, po odmowie, takim już żałosnym głosem zapytał, czy może
    przysłać (laptop Acer z internetem mobilnym na darmowy test), ale po
    ponownej odmowie odpuścił i żadne papierki ze sprzętem nie przyszły,
    więcej telefonów w tej sprawie nie było.
    Jeśli masz problemy z wymową i wysławianiem się, to idź do laryngologa,
    logopedy i zapisz się na jakiś kurs asertywności.


    --
    ?(??_?)? ? ???


  • 25. Data: 2013-11-16 20:40:06
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-16 16:00, W pisze:
    > Zakonspirowany wystukał, co następuje:
    >
    >>>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>>
    >>> Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu kiedy
    >>> wyrazi zgodę.
    >>
    >> Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    >> u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    >> lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).
    >
    > Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    > dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    > systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    > doładowaniach.

    Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    dbanie o klientów - błyskawicznie (czyli np. w 24h) odpowiadają na
    zgłoszenia, skargi itd. Chyba wczoraj kolega dostał np. rabat na 2
    miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    Powiem szczerze, że po posiadaniu wielu kart sim w W3 od początku
    istnienia GSM w Polsce, to jestem pod wrażeniem od jakiegoś czasu,
    jak można klientów traktować dobrze.

    > No ale jak się grzecznie wyrazi zgodę na marketing to później nie wypada
    > żali na grupie wylewać.

    O tym tez już pisałem ;)

    > Za to w Orange się tego nie mogłem nigdy pozbyć.. raptem 2 karty i
    > praktycznie max po 3 miesiacach trzeba było pisać reklamację bo magicznie im
    > znikał brak zgody z systemu... żenujące.

    Nie no, aż tak źle to nie zauważyłem :)



  • 26. Data: 2013-11-16 21:07:34
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 20:40, Artur Maśląg pisze:
    > Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    > dbanie o klientów... [...] ...kolega dostał np. rabat na 2
    > miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).

    Piękne!
    W Orange jeszcze mi się nie zdarzyło. Raz zadzwoniłem na infolinię
    maksymalnie wkurzony i w słowach nie przebierałem (ale bez przekleństw),
    to kobieta wysłuchała bez przerywania, po czym grzecznie, łagodnym tonem
    podyktowała mi tekst reklamacji, jaki zanotowała - zadziwiająco treściwy
    i rzeczowy, który oczywiście zaakceptowałem i aż mi się głupio zrobiło,
    że niezbyt sympatycznym tonem rozmowę zacząłem. Później dostałem SMS-a
    od "opiekuna reklamacji nr ileś-tam", że ją przyjął, później kolejnego,
    że została rozpatrzona pozytywnie, a po kilku dniach list (można wybrać
    między e-mailem i telefonem) z kolejnym potwierdzeniem i przeprosinami.
    Nie twierdzę, że Orange jest super, bo nie jest - jak wszystkie sieci
    mają burdel w systemach/bazach danych, jednak w kwestii reklamacji Play
    się może schować. Dwumiesięczny rabat? Ja mam rabat "Orange Open" przez
    cały czas trwania umowy. Za pół roku kończy mi się umowa i już nawet
    zerkałem na oferty innych OP-ów i żaden nie oferuje niczego lepszego (na
    Play tylko nie patrzyłem, bo powiedziałem sobie, że nigdy więcej).


    --
    ?(??_?)? ? ???


  • 27. Data: 2013-11-16 22:05:17
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-16 21:07, Zakonspirowany pisze:
    > W dniu 16-11-2013 20:40, Artur Maśląg pisze:
    >> Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    >> dbanie o klientów... [...] ...kolega dostał np. rabat na 2
    >> miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    >
    > Piękne!

    Prawdziwe.

    > W Orange jeszcze mi się nie zdarzyło.

    Żyj w swoim matrixie :)



  • 28. Data: 2013-11-17 00:38:29
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-16 20:40, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-11-16 16:00, W pisze:
    >> Zakonspirowany wystukał, co następuje:
    >>
    >>>>> Jeśli już, to stanowczo powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany.
    >>>>> Inaczej zostaniesz na liście i zadzwonią jeszcze raz.
    >>>>
    >>>> Nieprawda. Maja akcję i będą dzwonić do jej końca lub do momentu kiedy
    >>>> wyrazi zgodę.
    >>>
    >>> Kwestia sieci. W szmacianym Play takie coś by mnie nie zdziwiło (miałem
    >>> u nich na kartę, później abo i wolę płacić więcej, a właściwie tyle samo
    >>> lub mniej w Orange [dzięki usłudze Orange Open], niż się z nimi męczyć).
    >>
    >> Pieprzysz od rzeczy - mam u nich kilka kart od prawie pół dekady, zadzwonili
    >> dwa razy w ciągu tego okresu, w obu przypadkach niezasadnie (błąd w
    >> systemie), w obu przypadkach po reklamacji dostałęm sowitą rekompensatę w
    >> doładowaniach.
    >
    > Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    > dbanie o klientów - błyskawicznie (czyli np. w 24h) odpowiadają na
    > zgłoszenia, skargi itd. Chyba wczoraj kolega dostał np. rabat na 2
    > miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    > Powiem szczerze, że po posiadaniu wielu kart sim w W3 od początku
    > istnienia GSM w Polsce, to jestem pod wrażeniem od jakiegoś czasu,
    > jak można klientów traktować dobrze.

    Masz rację, tylko internet z Playa za 7 zł parszywie wolno chodzi mi w
    telefonie.
    W Orange miałam za 5 zł i śmigał jak strzała.
    Konsultant mi odpisał, że to dlatego iż w telefonie nie mam 3G tylko 2
    G. W tym samym telefonie żadne 3G do internetu (też pakiet) nie było
    potrzebne.


    --
    animka


  • 29. Data: 2013-11-17 00:41:20
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-16 21:07, Zakonspirowany pisze:
    > W dniu 16-11-2013 20:40, Artur Maśląg pisze:
    >> Play na obecną chwilę jest naprawdę chyba wyjątkowy, jeżeli chodzi o
    >> dbanie o klientów... [...] ...kolega dostał np. rabat na 2
    >> miesiące za niegrzeczne zachowanie konsultanta (zgłosił to oczywiście).
    >
    > Piękne!
    > W Orange jeszcze mi się nie zdarzyło. Raz zadzwoniłem na infolinię
    > maksymalnie wkurzony i w słowach nie przebierałem (ale bez przekleństw),
    > to kobieta wysłuchała bez przerywania, po czym grzecznie, łagodnym tonem
    > podyktowała mi tekst reklamacji, jaki zanotowała - zadziwiająco treściwy
    > i rzeczowy, który oczywiście zaakceptowałem i aż mi się głupio zrobiło,
    > że niezbyt sympatycznym tonem rozmowę zacząłem. Później dostałem SMS-a
    > od "opiekuna reklamacji nr ileś-tam", że ją przyjął, później kolejnego,
    > że została rozpatrzona pozytywnie, a po kilku dniach list (można wybrać
    > między e-mailem i telefonem) z kolejnym potwierdzeniem i przeprosinami.
    > Nie twierdzę, że Orange jest super, bo nie jest - jak wszystkie sieci
    > mają burdel w systemach/bazach danych, jednak w kwestii reklamacji Play
    > się może schować. Dwumiesięczny rabat? Ja mam rabat "Orange Open" przez
    > cały czas trwania umowy. Za pół roku kończy mi się umowa i już nawet
    > zerkałem na oferty innych OP-ów i żaden nie oferuje niczego lepszego (na
    > Play tylko nie patrzyłem, bo powiedziałem sobie, że nigdy więcej).

    Ja lubie Play, minut mi starcza , a jeszcze nawet zostaje ok 50 zł, a
    nie jak to w Orange byłam ze 12 lat i doczekałam się 30 minut! To śmiech
    na sali. Nie tęsknię za tą tepsą orange.


    --
    animka


  • 30. Data: 2013-11-17 02:27:08
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 00:41, animka pisze:
    > W Orange byłam ze 12 lat i doczekałam się 30 minut! To śmiech
    > na sali. Nie tęsknię za tą tepsą orange.

    Była już o tym dyskusja. Dla operatora cenniejszy jest "datek" od
    jednego nawróconego niż od dwóch wiernych. Chociaż w Orange widziałem,
    że "staż" ma znaczenie przy przedłużaniu umowy, ale tylko do 4 lat. Jak
    masz 12, to masz to samo, co po 4. Przynajmniej z automatu, poprzez
    internet. Dlatego ja bym po 6 latach przeszedł się do autoryzowanego
    salonu i negocjował. Minut mi zostaje czasami nawet 150, więc
    najchętniej bym przygarnął jakąś fajną słuchawkę za 1-100 zł.

    BTW: czy we wszystkich sieciach jest tak, że gdy się nie przedłuży bądź
    nie złoży rezygnacji z abonamentu miesiąc przed terminem, to przechodzi
    on w abonament na czas nieokreślony, jak w Play? Jak dla mnie czyste
    złodziejstwo, bo żeby sieci nie było stać na SMS-a z przypomnieniem, że
    termin umowy się kończy? Ja byłem wręcz przekonany, że dostanę telefon
    od telemarketera z super okazyjną ofertą, jeśli przejdę na wyższy
    abonament czy coś, a jeśli nie tak, to z abo przejdzie na prepaid. A
    przyszło mi zapłacić dwa rachunki na kwoty ponad dwukrotnie większe niż
    wcześniej. Dobra, nie chciało się dokładnie przeczytać umowy. Wyjechałem
    sobie zagranicę na wakacje, a rozwiązać umowy telefonicznie się nie da.
    Trzeba sklecić pismo i zanieść im do salonu. Parafrazując zasłużoną
    obywatelkę III RP: "SUPER SIEĆ, KURWO!".


    --
    ?(??_?)? ? ???

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: