  • Data: 2014-07-23 12:39:19
    Temat: Re: Uzyskanie historii serwizowej w ASO
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cynio" <c...@g...com>

    > Ja nie neguję tego że jest to w interesie kupującego, niemniej są to
    >
    > prywatne zlecenia, konkretnej osoby i udostępnianie tych informacji
    >
    > osobom trzecim wydaje się bardzo śliskie.

    Nie ma tu nic śliskiego (w sensie prawnym). Według mnie ASO nie chce tego
    robić bo:
    - przygotowanie danych to konkretny czas i musiałaby oddelegować pracownika
    do tego zadania, a to kosztuje,
    - ze względów wizerunkowych, sprzedający może mieć żal do ASO że takie dane
    bez problemu udostępnił potencjalnemu kupującemu.

    > Natomiast samemu raczej nie powinieneś czegoś takiego dostać.

    Poproszę o podstawę prawną, pamiętaj, że cały czas mówimy o historii
    samochodu (jego napraw, przeglądów itd), nie o historii człowieka.
    --
    Może przepisy o tajemnicy handlowej ? :-)