  • 1. Data: 2014-07-20 23:44:51
    Temat: Uzyskanie historii serwizowej w ASO
    Od: b...@g...com

    Dzień Dobry,
    Czy łatwo jest w ASO uzyskać historię serwisową auta mając numer VIN?
    Jeśli tak, to ile to kosztuje?
    Chodzi mi o Forda i VW, samochody pochodzące z Niemiec, Francji lub Belgii.
    Mam na oku kilka sztuk dwóch modeli z okolic roku 2011 i chciałbym coś o nich się
    dowiedzieć.

  • 2. Data: 2014-07-21 00:18:37
    Temat: Re: Uzyskanie historii serwizowej w ASO
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Dzień Dobry,
    > Czy łatwo jest w ASO uzyskać historię serwisową auta mając numer
    > VIN? Jeśli tak, to ile to kosztuje? Chodzi mi o Forda i VW

    W Olsztynie mi powiedzieli, że tylko za okres kiedy byłem właścicielem
    uchachacha :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 3. Data: 2014-07-21 00:20:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Dzień Dobry,
    > Czy łatwo jest w ASO uzyskać historię serwisową auta mając numer
    > VIN? Jeśli tak, to ile to kosztuje? Chodzi mi o Forda i VW

    W Olsztynie w VW mi powiedzieli, że "tylko za okres kiedy byłem
    właścicielem".

    uchachacha :)

  • 4. Data: 2014-07-21 00:24:26
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    jesli znasz niemiecki to zadzwon do dowolnego autoryzowanego serwisu albo
    napisz im maila
    ja tak bez problemu uzyskalem wszystkie dane
    a i tak okazalo sie ze jest z polskiego salonu ;-)
    a sprowadzony z niemiec ;-)
    i to rocznik 2002 opla

    Andrzej

  • 5. Data: 2014-07-21 00:32:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-21 00:24, HANA pisze:

> [...]
    > napisz im maila
    > ja tak bez problemu uzyskalem wszystkie dane
    > a i tak okazalo sie ze jest z polskiego salonu ;-)

    Prawdę mówiąc, to jak użyteczne by to nie było, to dlaczego jakakolwiek
    firma, na życzenie osób trzecich, udostępnia informację o tym jakie
    usługi i produkty były u nich kupowane?

    Trochę tak jakby pójść do sexshopu i poprosić o informacje na temat
    zakupów które tam robił... powiedzmy poprzedni właściciel mojego mieszkania.

  • 6. Data: 2014-07-21 00:37:19
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Trochę tak jakby pójść do sexshopu i poprosić o informacje na temat
    > zakupów które tam robił... powiedzmy poprzedni właściciel mojego

    to przykald z Polski
    Norauto
    Mily Pan mi wydrukowal cala historie serwisowa u nich
    a przyjechalem tylko zmienic opony nowo kupionym autem
    to nie sa dane osobowe...

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 7. Data: 2014-07-21 00:40:22
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Trochę tak jakby pójść do sexshopu i poprosić o informacje na temat
    > zakupów które tam robił... powiedzmy poprzedni właściciel mojego

    Tomaszu
    troche zle porownanie
    ale...
    jak by np. ubezpieczyciel tego mieszkania podal jakie byly wyplacone
    odszkodowania np. za zalanie to mialo by to sens...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 8. Data: 2014-07-21 00:54:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Prawdę mówiąc, to jak użyteczne by to nie było, to dlaczego
    > jakakolwiek firma, na życzenie osób trzecich, udostępnia
    > informację o tym jakie usługi i produkty były u nich kupowane?

    dla zysku np 150zł x zapytania

  • 9. Data: 2014-07-21 00:59:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-21 00:37, HANA pisze:

    > to przykald z Polski
    > Norauto
    > Mily Pan mi wydrukowal cala historie serwisowa u nich
    > a przyjechalem tylko zmienic opony nowo kupionym autem
    > to nie sa dane osobowe...

    To co kupujesz w sklepie to również nie są dane osobowe, a jednak pewnie
    nie fajnie by było gdybym poszedł i zażyczył sobie listy zakupów które
    robiłeś czy podobnych danych (np. wyciągi z konta).

    Udostępnianie historii mogłoby działać, ale powinno działać inaczej -
    sprzedający auto mógłby pobrać taką historię i przekazać kupującemu,
    ewentualnie mógłby upoważnić do otrzymania takiej historii kupującego.
    Mógłby też odmówić - co byłoby podejrzane dla kupującego, ale powinien
    mieć takie prawo.

  • 10. Data: 2014-07-21 02:37:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-21 00:59, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    > ewentualnie mógłby upoważnić do otrzymania takiej historii kupującego.
    > Mógłby też odmówić - co byłoby podejrzane dla kupującego, ale powinien

    Jak kupuje w sklepie to sklep nie ma mojego nazwiska czy innych
    istotnych danych. Jak ktoś martwi się o możliwość ujawniania
    danych o zakupach a jednocześnie płaci kartą zamiast gotówką jest
    idiotą.