  • Data: 2017-04-23 20:22:12
    Temat: Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
    Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2017 o 10:10, Alf/red/ pisze:

    > Czyli Idea dalej funkcjonuje tyle tylko że pod szyldem Orange?

    O ile pamiętam to Idea była córką TP, jednak córkę sprzedano, więc takie
    porównanie nie jest adekwatne do Tlenofonu i FCN - bo tutaj nastąpiłą
    fuzja dwóch firm - i o ile podatek od FCN jest jeden to
    nie znaczy że usługi pod Tlenofonem, a FCN są takie same - ja mam starą
    umowę z Tlenofonem i abonament 0 (zero) PLN podczas gdy w FCN opłata
    miesięczna abonamentowa to jest chyba 1 PLN + VAT, konfiguracja SIP też
    różna - sip.tlenofon.pl i odpowiednio sip.fcn.pl - gdy skonfiguruję
    jako sip.fcn.pl i wpisze login z Tlenofonu to host mówi mi że nie
    znalazł takiego użytkownika, wracam wtedy do sip.tlenofon.pl i czarny
    sen znika.