  • Data: 2017-04-24 00:28:52
    Temat: Re: VOIP przez Wi-Fi tylko, przez Virgin Mobile nie działa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-23 o 20:22, universis pisze:

    > O ile pamiętam to Idea była córką TP, jednak córkę sprzedano, więc takie
    > porównanie nie jest adekwatne do Tlenofonu i FCN - bo tutaj nastąpiłą
    > fuzja dwóch firm - i o ile podatek od FCN jest jeden to
    > nie znaczy że usługi pod Tlenofonem, a FCN są takie same - ja mam starą
    > umowę z Tlenofonem i abonament 0 (zero) PLN podczas gdy w FCN opłata
    > miesięczna abonamentowa to jest chyba 1 PLN + VAT, konfiguracja SIP też
    > różna - sip.tlenofon.pl i odpowiednio sip.fcn.pl - gdy skonfiguruję
    > jako sip.fcn.pl i wpisze login z Tlenofonu to host mówi mi że nie
> [...]

    Musisz chyba zawrzeć umowę z operatorem.

    Ja płaciłam zarówno w Tlenofonie jak i później w FCN tylko za rozmowy
    wykonane. Faxy były darmowe (z konta użytkownika). Fakt:miałam umowę z
    Tlenofonem (+bramka Pap2). Potem połączyli się z FCN i z FCN
    rozwiązywałam umowę.
    Fajne dla mnie było i przydatne tylko to, że jak zadzwoniłam do Francji
    i gadałam z 50 minut to na bilingu było za tę rozmowę ok. 2 zł. Ale ja
    raczej za granicę nie muszę dzwonić., moge się obejść. W komórce mam
    rozmowy stacjonarne, więc telefon stacjonarny (nawet SIP) nie jest mi
    już potrzebny,

    --
    animka