  • Data: 2020-06-01 11:31:05
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-01 o 11:22, Cavallino pisze:

    > Kupienie kuponu też nie załatwia sprawy, bo jeszcze trzeba wygrać.
    > Ale bez kupienia kuponu/złożenia pozwu nie można narzekać, że się nic
    > nie dostało.
    >
    > Skoro jesteś przekonany, ze Ci się coś należy, to bez problemu
    > powinieneś to uargumentować w sądzie i wygrać.

    Jak już wspomniałem wcześniej - rozmawiałem z adwokatem i dowiedziałem
    się, że nie mam szans nic wygrać. Za to do stracenia jest więcej niż 2
    zł w totku, gdzie teoretycznie jest szansa na wygraną. Dlatego sobie
    odpuściłem indywidualną drogę sądową. Co nie zmienia mojego przekonania,
    że sądy przyznają odszkodowania niewłaściwym ludziom. Człowiek, który
    kupił samochód z grupy VAG praktycznie nie ma strat na tym, że z rury
    wydechowej wydostaje się więcej trucizn, niż prawo zezwala. Samochód
    jeździ, a w kabinie jest powietrze zasysane z przodu i jeszcze
    przefiltrowane przez filtr węglowy. Perfidia Folgswagena polega na tym,
    że wiedział, że truje nie swoich klientów, tylko ogół populacji.