    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 15 Jan 2020 18:59:51 GMT

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    ranany-w-polsce-

    > 120 baniek za 5 lat dilerki oszukanymi samochodami - pół paska
    > dziennie. Opłaca się za to, żeby żaden plastic car z indii lub chin
    > im na rynek nie wszedł.

    No własnie tez rozbawiła mnie ta kwota.
    Oczywiście w zadnym medium rzeczowo faktowym nie znalazł się dziennikarz
    który przeanalizowałby te sprawe.

    Jedyne co usłyszałem dajacego nadzieje (aczkolwiek niewielka) to ze taka
    kara daje jakies dodatkowe argumenty przy dochodzeniu roszczen cywilnych.
    Moze dopiero teraz sie zacznie? Tak, wiem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,