  • 41. Data: 2020-01-17 21:48:26
    Temat: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-17 20:29, z wrote:
    > W dniu 2020-01-17 o 18:31, kk pisze:
    >
    >> Jak taka kara pomoże otrutym?
    >
    > Mam Ci tłumaczyć?
    >
    > Ty naprawdę młody jesteś ;-)
    >
    > Chcesz się z nowu coś pokłócić?
    >
    > Nudzisz się na tych feriach?

    Musisz z tym żyć. Może idź do psychiatry albo co.

  • 42. Data: 2020-01-18 10:22:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 18:59, Budzik pisze:
    > Nie, oszukiwali zeby miecp rzewage konkurencyjna - mocniejsze silniki,
    > szybsze samochody etc.

    Aby więcej zarobić wprowadzając klientów w błąd.

    Paragraf: OSZUSTWO!

  • 43. Data: 2020-01-18 10:37:16
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kwestia przyjetej nomenklatury. W sumie bez znaczenia.

    > Jak masz lepszy trop to dawaj - swiat nauki czeka!

    To teraz porównajmy ile co2 i pyłów wydzieliło się w czasie pożarów w
    Australii a ile w Europie przez samochody przez 10 lat.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 44. Data: 2020-01-18 10:42:40
    Od: j...@j...org

    On Saturday, January 18, 2020 at 6:37:16 PM UTC+9, cyklista wrote:

    > To teraz porównajmy ile co2 i pyłów wydzieliło się w czasie pożarów w
    > Australii a ile w Europie przez samochody przez 10 lat.

    Ile?

  • 45. Data: 2020-01-18 10:45:57
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-18 o 10:37 +0100, cyklista napisał:

    > To teraz porównajmy ile co2 i pyłów wydzieliło się w czasie pożarów w
    > Australii a ile w Europie przez samochody przez 10 lat.

    Z tą drobną różnicą, że co2 które ulotniło się w Australii, wróci do
    biomasy w przeciągu najbliższej dekady. Ropa spalona w samochodach
    potrzebuje na to milionów lat.

    Mateusz

  • 46. Data: 2020-01-18 12:32:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 20:07, Poldek pisze:
> [...]
    ranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.ht
    ml

    > Oraz Porsze, Lambordżini i Ałdi. No, ale te, to akurat na pewno nie
    > zatruwają ponad normę.

    Policzyłem sprzedaż tylko w Polsce, bo tu nałożyli karę. Te ekskluzywne
    marki nie sprzedają się w ilościach wpływających na tę statystykę (no
    może poza Audi)... :-)
    T.

  • 47. Data: 2020-01-18 13:06:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z tą drobną różnicą, że co2 które ulotniło się w Australii, wróci do
    > biomasy w przeciągu najbliższej dekady. Ropa spalona w samochodach
    > potrzebuje na to milionów lat.

    Hmm. Nie - natura nie odróżnia CO2 naturalnego o "nienaturalnego". Co
    najwyżej można operować ilościami a nie pochodzeniem.

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2020-01-18 13:48:29
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-18 o 13:06 +0100, Shrek napisał:

    > Hmm. Nie - natura nie odróżnia CO2 naturalnego o "nienaturalnego". Co
    > najwyżej można operować ilościami a nie pochodzeniem.

    Kolega błądzi - pochodzenie jest niezwykle istotne, właśnie z racji
    związanej z nim długości obiegu. W Australii wypaliły się
    niewyobrażalnie duże połacie buszu. W kilka lat busz odrośnie i
    pochłonie z powrotem CO2 które się ulotniło. Cały incydent jest niejako
    neutralny w perspektywie dekady, góra dwóch. No, może nie dla koali, te
    mają istotnie przerąbane. Ropa natomiast, którą energicznie wydobywamy,
    z punktu widzenie ludzkości - nie wróci nigdy.

    Mateusz

  • 49. Data: 2020-01-18 14:13:17
    Od: z <...@...pl>

    Ja rozumiem jak to wpływa i na co. Ty masz problem z ogarnięciem świata

  • 50. Data: 2020-01-18 14:20:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 13:48:29 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

> [...]
    > pochłonie z powrotem CO2 które się ulotniło. Cały incydent jest niejako
    > neutralny w perspektywie dekady, góra dwóch.

    No chyba ze w miedzyczasie sloneczko stopi troche lodowcow, ktore
    przestana odbijac swiatlo sloneczne i klimat nam sie znow ociepli.

    Kto wie, czy innych konsekwencji takiego chwilowego stezenia nie ma

    > Ropa natomiast, którą energicznie wydobywamy,
    > z punktu widzenie ludzkości - nie wróci nigdy.

    Chyba, ze zaczniemy resztki organiczne wrzucac do jakiejs pustej
    kopalni :-)

    Gdzies tam jeszcze sa dalsze kwestie obiegu CO2 ... zdaje sie, ze
    kwasny deszcz rozpuszcza skaly weglanowe, a potem oceany moga wiecej
    CO2 akumulowac w postaci jonu HCO3-

    J.