  • 1. Data: 2020-01-12 20:27:21
    Temat: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim
    Twizy inny samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

  • 2. Data: 2020-01-13 00:01:24
    Temat: Re: Wyprzedziłem samochód na krajówce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2020 20:27:21 +0100, kk napisał(a):
    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim
    > Twizy inny samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    To aby na pewno byl samochod, czy wyrob samochodopodobny ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-13 12:23:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Jan 2020 20:27:21 +0100, w <qvfruu$cm4$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Hej,
    >
    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim
    > Twizy inny samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    Może to był elektryk, który miał do przejechania 10km więcej i oszczędzał
    "paliwo"?

  • 4. Data: 2020-01-13 12:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    kk<k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    >Może to był elektryk, który miał do przejechania 10km więcej i
    >oszczędzał
    >"paliwo"?

    zdarzalo mi sie oszczedzac i spalinowym :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-01-13 12:52:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2020 20:27:28 UTC+1 użytkownik kk napisał:
    > Hej,
    >
    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim
    > Twizy inny samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    Merca wyprzedzisz daj znać;)

  • 6. Data: 2020-01-13 13:13:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-13 12:29, J.F. wrote:
    [...]
    > zdarzalo mi sie oszczedzac i spalinowym :-)
    Ja tam paliwa nie oszczędzam, ale wczoraj w okolicach południa, po
    załatwieniu pewnej sprawy wracałem sobie przez 50 km krajówką jadąc
    70-80. Słoneczko świeciło, zielono wokoło, droga praktycznie pusta, z
    głośników sączył się dark wawe. Fajnie było. :-)

  • 7. Data: 2020-01-13 13:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    On 2020-01-13 12:29, J.F. wrote:
    [...]
    >Ja tam paliwa nie oszczędzam,

    Ja ogolnie tez nie, ale:
    -w dawnych czasach, gdy w Niemczech bylo drogo, a w Polsce tanio ...
    fajnie bylo dociagnac do granicy,
    -teraz to juz bardziej dla sportu - wiem, ze mam pod domem tania
    stacje, a tu na trasie co jedna to drozsza.
    Do domu 50km, komputer pokazuje ... 50km zasiegu :-)
    Google tez nie pomoga, bo jakos dziwnie pokazuje te najblizsze stacje
    ..

    -autostrad/ekspresowki nowe ... nie ma stacji. Tzn sa, ale trzeba
    zjezdzac, szukac ...

> [...]
    >70-80. Słoneczko świeciło, zielono wokoło, droga praktycznie pusta, z
    >głośników sączył się dark wawe. Fajnie było. :-)

    Bywa. Potem cie twizzy wyprzedza, i przypominasz sobie ile masz koni
    pod maska i ze zwykles jechac 120 :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-01-13 13:50:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-12 o 20:27, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim
    > Twizy inny samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    Dobra wiadomość Znaczy mogę Cię wyprzedzić podrasowanym Aixamem? ;-)
    Mój wyciąga na prostej 60 km/h (gps)

  • 9. Data: 2020-01-13 16:29:54
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-12 o 20:27, kk pisze:
    > Hej,
    >
    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim Twizy inny
    samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    Nie jestem zwolennikiem tego typu pojazdów.
    No ale gratulacje się należą.
    Gratuluję!

  • 10. Data: 2020-01-13 17:10:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 20:27, kk pisze:

    > Dzisiaj dokonałem rzeczy niebywałej tj na krajówce wyprzedziłem swoim Twizy inny
    > samochód i tak chciałem się z Wami podzielić tym wyczynem :-)

    A kto bogatemu zabroni? Jazdy czterokołową hulajnogą
    w absurdalnej cenie. Kupna i użytkowania. Bez sensu.
    Może jeszcze latem - gdy słonko świeci i kwiatki pachną -
    ma to sens, jak to na hulajnodze. Ale teraz, gdy zimno
    i pada? No, ale kto bogatemu zabroni wygłupiać się za
    40 tys. zł od razu i 250 zł miesięcznego abonamentu na
    akumulator. Koszt energii elektrycznej to już małe
    piwo przy tym.