  • Data: 2019-03-26 12:07:51
    Temat: Re: Vectra 8 dewiców na wifi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-21 o 11:01, pueblo pisze:
    > Gadałem z Vectrą w sprawie netu. Okazało się że do ich modemu wifi może
    > być jednocześnie podłączone 8 urządzeń. Pytam dlaczego? A bo to
    > ogranicznie sprzętu, będą się zakłócać.
    > Coś mi nie pasuje.
    > To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
    > Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz.
    > Smartfony mogą się łączyć na 5 Ghz?

    Lata temu, jak różni dostawcy dostarczali pierwsze wersje routerów w
    WiFi, to spotykałem w nich ustawienie w DHCP na kilka czy kilkanaście
    hostów. Może tutaj też jest tak ustawione?
    Zakłócać nie ma się co - przecież to zwykły WiFi a nie np. Cisco
    WiFi-switch ze wszystkimi antenami w jednym małym pomieszczeniu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam