  • 1. Data: 2019-03-21 11:01:47
    Temat: Vectra 8 dewiców na wifi
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Gadałem z Vectrą w sprawie netu. Okazało się że do ich modemu wifi może
    być jednocześnie podłączone 8 urządzeń. Pytam dlaczego? A bo to
    ogranicznie sprzętu, będą się zakłócać.
    Coś mi nie pasuje.
    To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
    Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz.
    Smartfony mogą się łączyć na 5 Ghz?

  • 2. Data: 2019-03-21 11:08:36
    Temat: Re: Vectra 8 dewiców na wifi
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-03-21 o 11:01, pueblo pisze:

    > Smartfony mogą się łączyć na 5 Ghz?

    Nie wszystkie, np. Huawei P8 lite/P9 lite działają tylko na 2.4 Ghz.
    Nowsze i/lub z "wyższej półki" powinny móc korzystać z obu pasm.

  • 3. Data: 2019-03-26 12:07:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Coś mi nie pasuje.
    > To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
    > Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz.

    Lata temu, jak różni dostawcy dostarczali pierwsze wersje routerów w
    WiFi, to spotykałem w nich ustawienie w DHCP na kilka czy kilkanaście
    hostów. Może tutaj też jest tak ustawione?
    Zakłócać nie ma się co - przecież to zwykły WiFi a nie np. Cisco
    WiFi-switch ze wszystkimi antenami w jednym małym pomieszczeniu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2019-04-16 17:01:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > Coś mi nie pasuje.
    > To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
    > Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz.

    Jak to vECTRA. Pieprzą co im ślina na język przyniesie. W routerze
    pewnie jest takie ustawienie (np. narzucony limit przy DHCP) i tyle. Ale
    fizycznie przeciwwskazań nie ma. Na router się nie dostaniesz żeby
    zobaczyć bo hasła nie podadzą(technik nawet nie zna!!) Pasmo telewizyjne
    obcięte, 25hz napieprza jak stroboskop. Znajomy ma to miałem z tą firmą
    styczność. Infolinia z siebie dumna:(

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2019-04-16 19:10:13
    Od: ń <k...@t...sie>

    Masz to w umowie?
    Jeśli nie, to zrezygnuj i weź innego dostawcę.

    -----

  • 6. Data: 2019-04-18 12:52:04
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 21.03.2019 o 11:01, pueblo pisze:
> [...]
    > Coś mi nie pasuje.
    > To ograniczenie sprzętowe to jakaś ściema? Ale dlaczego?
    > Dokładnie rzecz biorąc 8 na 2,4 Ghz i 8 na 5 Ghz.

    pomijając pytanie "dlaczego", tak tylko informuję, ze hardwarowe
    "obejście" tego problemu, to koszt piwa lub przejazdu do osoby która
    wystawiła ogłoszenie oddam gratis
    ToMasz