    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 26 Aug 2013 05:20:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Virgin Mobile - pytanie o lejek i pakiety internetowe
    From: Kordi <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 13:30:09 UTC+2 użytkownik dizel napisał:
> [...]
    pytanie o działanie lejka w VM. Po doładowaniu jest on aktywny przez 30 dni. Co się
    natomiast dzieje po 30 dniach? Jest jakiś komunikat, że lejek się wyłącza?

> [...]
    >
    > internetowy czy nie, włączony jest darmowy lejek 32kbit/s, czyli nawet
    >
    > jak ci się pakiet internetowy skończy to żadnych pieniędzy z konta nie
    >
    > pobierze, tylko będziesz jechał na lejku. To jest tak że ten lejek
    >
    > cały czas jest włączony więc niezależnie czy masz pakiet czy ci się
    >
    > właśnie skończył to jedziesz na nim bez straty kasy. Przynajmniej tak
    >
    > ma być do 31.12.2013r. Sam ma zero na koncie w Virgin i mogę z netu
    >
    > spokojnie korzystać na lejku.
    >

    > Wszystkie pakiety netowe lądują na jedno konto więc się sumują i
    >
    > przedłużają ważność konta od ostatniego pakietu.

    Mam nadzieje, że nie dubluję wiadomości - problem z Google groups.

    Ta odpowiedź w zupełności wyczerpuje moje pytania. Dzięki.

    Pozdrawiam,
    Kordi