    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Vista na Skylake?
    Date: Mon, 8 Aug 2016 01:20:04 +0200

    Proces Szymon von Ulezalka <s...@g...com> zwrócił błąd:
    > wiem ze to post nieco z tylka wziety (bo bez konkretow) ale czesc tego co oferuje
    skylake jest dostepna tylko pod w8 i wyzszymi.
    > w sensie- jako-tako zadzialac zadziala, natomiast nie wykorzysta sie potencjalu
    procka, szczegolnie na laptopach.

    > o, znalazlem cos. http://betanews.com/2016/03/22/extended-skylake-supp
    ort-windows-7-windows-8-1/

    Z tego co rozumiem to główną ofiarą są "niższe stopnie zasilania" (co
    faktycznie dotyka notebooków), no i obsługa EHCI (co znaczy że nie da
    się prosto zainstalować Win7 od nowa za pomocą nośnika USB i
    klawiatury/myszy USB). Jak dla mnie da się żyć.

    --
    Saiko Kila
    Being such a great country is a hassle, I can tell you. That is why we