eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych › Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
  • Data: 2017-07-19 22:31:15
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-19 o 21:25, RadoslawF pisze:

    > Dla mnie źródłem obietnicy składanej przez ministerstwo powinna być
    > jego strona lub publiczna wypowiedź ministra lub jego rzecznika.
    > A nie czyjś blog na fb.
    >

    > Pozdrawiam

    Już tłumaczę łopatologicznie - jeśli dziennikarz wypytuje jakiegoś
    ministra, to ta wypowiedź będzie zamieszczona w medium, w którym pracuje
    ten dziennikarz, a nie na stronie ministerstwa. W tym przypadku był to
    gość z agencji informacyjnej Newseria. News ten został wysłany w Polskę
    do wszystkich adresów, jakie są w bazie danych. I dlatego został
    opublikowany na stronie Autopolska (to nie jest żaden blog). I to, że
    został opublikowany gdziekolwiek nie ma żadnego znaczenia. Jeśli
    informacja PAP z wypowiedzią prezydenta będzie opublikowana na Pudelku
    to też powiesz, że prezydent jest niepoważny, bo publikuje na Pudelku?
    Ps. Jak będę coś jeszcze publikował załączę odpowiednie wyjaśnienie dla
    myślących inaczej... :-)
    T.