eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych › Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
  • Data: 2017-07-19 23:19:26
    Temat: Re: W 2020 roku w Polsce powstanie 6 tys. punktów ładowania dla samochodów elektrycznych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Jul 2017 12:54:37, p...@g...com
    napisał(a):
    > Pierwsze polskie samochody elektryczne mogą trafić na ulice już w 2018
    > roku - tak zakłada projekt ElectroMobility, który wchodzi już w etap realizacji.
    >
    > I akcje Tesli znów lecą na pysk po tej miażdżącej deklaracji :-)
    >
    > http://wpolityce.pl/m/gospodarka/330324-szef-electro
    mobility-poland-zapowiada-polskie-samochody-elektryc
    zne-do-wiosny-przyszlego-roku-trafia-na-drogi

    > Ja tu widzę niezle szastanie publicznym groszem a takie coś zawsze
    > kończy się wizyta prokuratora ... no i czekam na chętnego który
    > wejdzie w deal z polskim państwem i wyłoży kasę na tą fabrykę :-)

    Spoko Przemku, to jest projekt pod patronatem tego rzadu, wiec
    chwilowo prokurator nie grozi. A za dwa lata sady beda ich :-)

    Poza tym panstwo grosza nie da, bo ma deficyt+. Spolke EMP zalozylo 4
    operatorow energetycznych, pol publicznych, wiec prokurator malo
    grozny. Zawsze sie moga zaslonic, ze rozwijaja przyszlosciowy rynek.
    A kto zaplaci ... sie rozlozy w rachunku i nie zauwazysz.
    Zreszta cholera wie, czy EMP jakies stacje zalozy z wlasnych funduszy,
    czy tylko bedzie "promowala".

    Zreszta patrzsylem niedawno na jakies mapki, i gesto tych ladowarek
    bylo. Kto wie, czy juz teraz by sie nie doliczyl tych 20 tysiecy.
    Co z tego, i tak kiepsko rozmieszczone, jesli o moje zdanie chodzi :-)

    Za to czekam, co bedzie z tymi autobusami elektrycznymi z Ursusa.
    Wielki hit, czy wielki kit.
    A jak kit, to Ursus moze zbankrutowac .. chyba, ze sie wczesniej HGW
    zmieni :-)

    J.