-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <7...@4...net>
<kcjcke$n0p$1@node1.news.atman.pl>
<1a0x2egp6tl1q.1mqp5xrzr894o$.dlg@40tude.net>
<kcjntc$333$1@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net>
<kckpti$7j6$1@node1.news.atman.pl>
Date: Thu, 10 Jan 2013 12:18:32 +0100
Message-ID: <fji18b67iboe$.1lakgzkigpbhw.dlg@40tude.net>
Lines: 63
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.150.1
X-Trace: 1357816711 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1296 83.11.150.1:54260
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478860
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 9 Jan 2013 23:10:56 +0100, Ergie napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:k...@4...n
et...
>
>> A kontrole w mieście to się nie będzie opłacało bo tam kierowcy jeżdżą
>> wolniej, a lepiej złapać 10 kierowców co to mają 70/50 na granicy terenu
>> zabudowanego niż jednego który w środku miasta jedzie ewidentnie za szybko
>> i powoduje zagrożenie.
>
>> A że nie są to obawy bezpodstawne niech świadczy że to już zaczyna się
>> dziać - zamontowali sobie fotoradary wewnątrz samochodów i łapią z
>> zaparkowanych, bo to pozwala im ominąć prawo dotyczące pomiarów
>> stacjonarnych nakazujące uzasadnienie miejsca, oznakowanie fotoradaru i
>> miejsca.
>> Te ich radiowozy spotkałem dotychczas wyłącznie w "dziwnych" miejscach w
>> których ograniczenia są conajmniej dyskusyjne i gdzie mogą liczyć na dobry
>> zarobek.
>
> Więc może zamiast walczyć z tym by ITD nie było walczyć z bzdurnymi
> ograniczeniami tam gdzie są nieuzasadnione - wtedy ITD przeniesie się w inne
> potencjalnie bardziej niebezpieczne miejsce i wszyscy będą zadowoleni.
A to też jest jedna z rzeczy którą warto się zająć, ale to nie odpowiada na
kwestie jak zagonić funkcjonariuszy w miejsca niebezpieczne, a nie w
miejsca powiedzmy zaskakujące.
> Pamiętam taką ogólnopolską akcję usuwania bzdurnych ograniczeń kilka lat
> temu i sporo tego w okolicy poznikało - może warto to powtórzyć.
Wiele z tych ograniczeń w "papierach" ma porządek.
Stawia się je w miejscach gdzie są/były wypadki, tylko bez uwzględnienia
tego czy uczestnicy wypadku jechali z prędkością dozwoloną.
Bo zgadzam się że jak ruch w danym miejscu odbywa się z prędkością
dozwoloną i są wypadki, to być może ograniczenie byłoby słuszne.
Natomiast jak wypadki mają kierowcy łamiący ograniczenie prędkości, to jaki
jest sens stawiać jeszcze niższe? Potem stoji takie 50, które w
rzeczywistości ma spowodować żeby jadący 100 zwolnili do 80. Ci co mają
gdzieś ograniczenia i tak mają je gdzieś.
>>> W moim odczuciu sporo tu się
>>> zmieniło w ostatnich dwóch latach gdy media ciągle trąbiły o wysokich
>>> cenach
>>> paliw i o mitycznych oszczędnościach związanych z wolną jazdą.
>
>> Jakie mityczne? :)
>> Moje auto jak jadę powoli zużywa 8l/100km, jak jadę szybko to 50l/100km :)
>
> A czas masz darmowy?
Gdyby te prędkości maksymalne jeszcze się chciały przekładać na czas
dojazdu - jedynie na autostradzie to działa, bo tam faktycznie ile jedziesz
to w tyle dojedziesz.
Na drogach jednojezdniowych żeby podnieść znacząco prędkość średnią, to już
trzeba zacząć cuda robić na drodze.
A w mieście jak jest ruch (bo nawet niekoniecznie korki) to prędkość
przelotowa robi się praktycznie bez wpływu na prędkość średnią która jakby
nie kombinować i tak wypada gdzieś w okolicach 20km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.13 12:59 J.F
- 10.01.13 20:20 Ergie
- 10.01.13 22:27 Tomasz Pyra
- 10.01.13 22:03 Gotfryd Smolik news
- 11.01.13 11:46 LEPEK
- 11.01.13 13:04 Ergie
- 11.01.13 15:37 Gotfryd Smolik news
- 12.01.13 09:26 Hinek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=