  • Data: 2018-04-12 09:01:19
    Temat: Re: W jaki sposób osadzane są glify na stronach WWW?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2018 o 22:19, Roman Tyczka pisze:

    > Ty czytasz co Tomek cytuje? W ostatnim jego poście jest to dokładnie
    > opisane.

    Ja tego nie widzę. Jedyne zdanie jakie tami widzę to:

    This example uses a typographic feature called ligatures, which allows
    rendering of an icon glyph simply by using its textual name. The
    replacement is done automatically by the web browser and provides more
    readable code than the equivalent numeric character reference.

    Nic z tego nie wynika poza tym, że jest to proces automatyczny
    realizowany przez przeglądarkę. Może ślepy jestem, może nie znam
    angielskiego na tyle więc wskaż mi fragment, w którym jest jasno
    napisane skąd przeglądarka wie, ze kod "cos_tam" odpowiada np. &#xE87C;

    --
    Pozdrawiam,
    Marek