  • Data: 2018-04-12 17:14:27
    Temat: Re: W jaki sposób osadzane są glify na stronach WWW?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Apr 2018 09:01:19 +0200, Marek S wrote:

    > Ja tego nie widzę. Jedyne zdanie jakie tami widzę to:
    >
    > This example uses a typographic feature called ligatures, which allows
    > rendering of an icon glyph simply by using its textual name. The
    > replacement is done automatically by the web browser and provides more
    > readable code than the equivalent numeric character reference.

    > Nic z tego nie wynika poza tym, że jest to proces automatyczny
    > realizowany przez przeglądarkę. Może ślepy jestem, może nie znam
    > angielskiego na tyle więc wskaż mi fragment, w którym jest jasno
> [...]

    Jak to skąd wie? Bo wspiera ten "patent" i ma to zakodowane w sobie? Na tym
    polega bycie zgoodnym ze standardem X.

    "This feature is supported in most modern browsers on both desktop and
    mobile devices.
    Browser Version supporting ligatures
    Google Chrome 11
    Mozilla Firefox 3.5
    Apple Safari 5
    Microsoft IE 10
    Opera 15
    Apple MobileSafari iOS 4.2
    Android Browser 3.0"

    czyli od tych wersji przeglądarka kuma co to znaczy "rendering of an icon
    glyph simply by using its textual name". Czego więcej potrzebujesz?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka